مدیر کل حمل ونقل پایانه های استان کرمان گفت : بیش از 16میلیون تن کالا توسط بیش از 8 هزار ناوگان بار بری جاده ای استان کرمان در سال گذشته به سراسر کشور حمل شده است.

مسعود جمیلی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان با اعلام این خبر افزود : دو پایانه به صورت دولتی و دو پایانه به صورت خصوصی در استان فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه 262 شرکت فعال حمل و نقل و16 هزار را ننده و14تشکل صنفی مدیریت وبه این سازمان کمک می کنند تا چرخ اقتصادی مملکت بگردد، ا ظهار داشت : 1هزار و114وسیله حمل ونقل بار ی از استان با سن 13ونیم سال در جاده های کشور هستند.

وی خاطر نشان کرد : در استان کرمان انواع بارها تولید وحمل از جمله محصولات کشاورزی ،مواد سوختی ونفتی و... از طریق این ناوگان صورت می پذیرد.

جمیلی در زمینه حمل ونقل مسا فر با توجه به 23 شهرستانی که در استان وجود دارند تصریح کرد : سالانه 7ونیم میلیون نفر توسط پایا نه های جاده ای استان حمل می شوند.

وی با بیان اینکه 657دستگاه اتوبوس ،650دستگاه مینی بوس و3هزار و200دستگاه تاکسی در کرمان وجود دارد ،یاد آور شد: جابجایی 78درصد مسا فران درون استا نی توسط سواری های کرایه انجام می شود./س

برچسب ها: حمل ، کالا ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.