مدیرکل راه و شهرسازی مازندران مبلغ قرارداد تعریض محور هراز را 300 میلیارد تومان اعلام کرد و بیان داشت: در این محور 18 دستگاه تونل در حال ساخت است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، سید علی اسد افزود : همکارانی هم داشتیم که به دلیل سختی کار در محورهای برف‌گیر جان خود را از دست دادند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اعلام بهره‌برداری کامل 100 کیلومتر از راه‌های روستایی در مازندران اضافه کرد: با اختصاص اعتبار موردنیاز، این میزان به دو برابر افزایش خواهد یافت.

اسد با اعلام اینکه 11 هزار واحد مسکن مهر در مازندران آماده بهره‌برداری است، اضافه کرد: در بخش راهداری نیز با آغاز طرح زمستانه، 300 همکار راهدار با بهره‌گیری از 200 وسیله نقلیه سنگین، نیمه‌سنگین و سبک مشغول فعالیت شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از تجهیز نیروی انسانی و امکاناتی در محورهای برف‌گیر مازندران مانند کندوان، هراز و سوادکوه خبر داد.

این مسئول استانی در بخش دیگری از سخنانش به اعلام پزشکی قانونی مازندران اشاره کرد و گفت: بر اساس اعلام این سازمان، تصادف‌‌های منجر به فوت در مازندران با پنج درصد کاهش مواجه بوده است.

وی اعلام کرد: سال گذشته حدود 15 درصد کاهش فوتی داشتیم که در چشم‌انداز امسال 10 درصد دیده شده است که امیدواریم مازندران به این بخش از برنامه و هدف‌گذاری برسد.

اسد اضافه کرد: با شرایط محور هراز، کمبود اعتبار و سرمای زودرس، اولویت را به حفر تونل دادیم.

وی از ساخت شش بیمارستان در مازندران با محوریت اداره کل راه و شهرسازی خبر داد و گفت: این بیمارستان‌ها در مجموع پیشرفت قابل قبولی دارند.

اسد اعلام کرد: در حال حاضر یک هزار و 150 پروژه راه و شهرسازی در مازندران در حال اجرا است./س

برچسب ها: مبلغ ، محور ، هراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.