این هفته همدان میزبان 3 مهمان آسمانی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان معاون سیاسی اجتماعی فرماندارهمدان در کارگروه هماهنگی بزرگداشت شهدای گمنام شهرستان با بیان اینکه ارمغان ابن شهدا برای ما احیای ارزش ها و ایجاد حال و هوای جبهه و دوران8سال دفاع مقدس است گفت: زنده نگه داشتن مکتب عاشورا مستلزم زنده نگه داشتن و پیروی از راه و منش شهداست.
احسان قنبری افزود: 3 کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ، فرهنگی و اجرایی و کمیته امنیت و انتظامات با مسئولیت شهرداری ،بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرمانداری ، هماهنگی استقبال تشییع و تدفین پیکرهای مطهر را بر عهده دارند .
وی تصریح کرد: این  کمیته ها صبح دوشنبه 26 آذر و بعد از طی 37 نقطه بعدازظهر روز سه شنبه وارد شهر همدان می شوند و در ابتدای بلوار شهدا مورد استقبال مردم مومن و شهید پرور همدان قرار می گیرند.
قنبری افزود: اسقبال از شهدا ،بعد ازظهر سه شنبه از میدان سپاه آغاز و به سمت حسینیه ثارالله سپاه انصارالحسین پیش خواهد رفت و بعداز نماز مغرب و عشا در این حسینیه مردم با شهدای خود وداع خواهند کرد.
وی افزود: شهدا ساعت 9 صبح روز چهارشنبه از میدان امامزاده عبدالله تا میدان امام خمینی(ره) بر دوش مردم مومن همدان تشییع خواهد شد و در ادامه دو شهیدگمنام در دانشگاه علوم پزشکی تدفین و یک شهید ، در گلزار شهدا به خاک سپرده خواهد شد./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.