60 نیروی امدادی هلال احمر برای نجات شکارچی گرفتار در دره ازناو حضور دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ جمعیت هلال احمر استان اردبیل از دیروز تاکنون با اعزام نیروهای خود به منطقه ازناو درصدد امدادرسانی به فرد حادثه‌دیده در دره منطقه کوهستانی ازناو در خلخال است.

در حال حاضر 60 تن از نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر با تمام تجهیزات و امکانات امدادی تلاش خود را برای نجات فرد مصدوم و گرفتار در دره ادامه می‌دهند.

جواد صالحی‌فرد مصدوم این حادثه در دامنه پشت کوه‌های ازناو در یک دالان سنگی در کنار رودخانه گرفتار شده و با اینکه شش تیم امداد و نجات و کوهستان به منطقه اعزام شده، بیرون کشیدن مصدوم از دل این دره عمیق مشکل به نظر می‌رسد.

قرار گرفتن این فرد در یک دالان تنگ که تنها امکان حضور یک امدادگر در آن وجود دارد، امدادرسانی کامل به مصدوم را با مشکل مواجه کرده است، اما یکی از امدادگران جمعیت هلال احمر با حضور در کنار فرد حادثه‌دیده اقدام به روشن کردن آتش و گرم نگه داشتن این فرد مصدوم کرده و در حد امکان به ارائه کمک‌های اولیه می‌پردازد تا دیگر اعضای گروه امدادی برای انتقال مصدوم به منطقه مناسب کارهای لازم را انجام دهند.

نیروهای جمعیت هلال احمر استان با اعزام تیم‌های امداد کوهستان، غریق نجات و قایق همچنان به تلاش خود برای نجات فرد گرفتار در دره ادامه می‌دهند اما با توجه به عمق زیاد دره و وجود رودخانه در ته آن امدادرسانی به سختی انجام می‌شود./س

برچسب ها: اردبیل ، حضور ، امدادگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.