لاغری یکی از دغدغه های امروزی جامعه است که حتی باعث مرگ انسان ها می شود.

دکتر کیوان حسن گانی، متخصص تغذیه در گفتگو با خبرنگار كلينيك باشگاه خبرنگاران گفت: لاغر شدن اراده و انگیزه می خواهد، اگر تصمیم دارید وزن تان را کاهش دهید به یک اراده قوی نیازمند هستید.

وی افزود: اصلی ترین کلید کم کردن وزن تلفیق ورزش و رژیم غذایی است. هیچ کدام از آنها به تنهایی موثر نیستند و در روش هایی غیر از آنها هم ممکن است باعث ایجاد لاغری در انسان شود.

در ضمن فراموش نکنید که باید در انجام صحیح آنها تداوم داشته باشید وگرنه هر قدر وزن کم کرده باشید فایده ای نخواهدداشت و دوباره چاق می شوید.

وی تصریح کرد: بهترین، ساده ترین و مناسب ترین ورزش برای لاغری پیاده روی است پیاده روی با سرعت بالا ورزش مناسبی است که اگر منظم و مرتب انجام شود، تاثیر فوق العاده ای در لاغری خواهد داشت.

حسن گانی در ادامه گفتگو اعلام کرد: برای رژیم غذایی منطقی فکر کنید، اگر مدتی اصلا طرف غذاهای پر کالری نرفته اید و فقط میوه و سبزیجات خورده اید، شاید وزنتان کاهش یابد، ولی مطمئنا این تاثیر موقتی است.

وی ادامه داد: برخی مردم هنگام ناراحتی، استرس، بی حوصلگی سراغ یخچال می روند و مدام چیزهایی مختلف می خورند، یک لیوان آب فشار روحی و روانی را به طور کامل پایین می آورد./ح
برچسب ها: چاقی ، رژیم ، استرس ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار