در دومین کنگره جهانی کارگزارن مسلمان روابط عمومی و نهمین جشنواره پیشگامان روابط عمومی ایران شهرداری کاشان رتبه دوم روابط عمومی های کشور را کسب کرد.

شهردار کاشان با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان گفت: روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کاشان با کسب این رتبه جایزه بهترین وب سایت روابط عمومی های کشور را در این کنگره به خود اختصاص داد.

سعید مدرس زاده با اشاره به برگزاری کنگره جهاني كارگزاران مسلمان روابط ‌عمومي در روزهای 18 و 19 آذر ماه امسال در تهران افزود:این کنگره با حضور یک هزار میهمان داخلی و صد میهمان خارجی از کارشناسان و متخصصان مسلمان روابط عمومي در بخشهای انتشارات, تبلیغات و وب سایت برگزار شد.

وی معرفي فعاليت ها و الگوهاي برتر روابط عمومي، کمک به رشد کمي و کيفي، افزايش اثربخشي فعاليت ها، تقويت فرهنگ تحقيق و برنامه ريزي هدفمند در حوزه روابط عمومي، افزایش تاثیرات برنامه هاي روابط عمومي، ايجاد محيط علمي و آموزشي براي بازآموزي کارگزاران روابط عمومي، بررسي و ارايه راهکارهاي جديد و تجربه هاي موفق در عرصه روابط عمومي را از جمله اهداف بر پایی این کنگره برشمرد.

شهردار کاشان برگزاری دومین کنگره جهانی کارگزارن مسلمان روابط عمومی و نهمین جشنواره پیشگامان روابط عمومی ایران با حضور دکتر کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش های مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی، عزیزی رییس کمیسیون شورای های مجلس شورای اسلامی و سخنرانی تعدادی از نمایندگان مجلس را یادآورشد و گفت: لوح و تندیس جشنواره را پروفسور حمدان عدنان رییس اتحادیه روابط عمومی آسیا به برترین ها ی این جشنواره اهدا کرد ./س

برچسب ها: اصفهان ، کاشان ، کنگره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.