رئيس انجمن مديريت کيفيت گفت :‌ در دنيا کشورهايي مي توانند به رشد اقتصادي بالا، سطح رفاه اجتماعي و درآمد سرانه مناسب دست پيدا کنند که از مسير کيفيت عبور کنند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، انتصاريان امروز در نشست خبري به بيان اهميت بحث کيفيت در تمامي بخش هاي جامعه از جمله مسائل اقتصادي پرداخت و افزود: در دنيا کشورهايي مي توانند به رشد اقتصادي بالا، سطح رفاه اجتماعي و درآمد سرانه مناسب دست پيدا کنند که از مسير کيفيت عبور کنند.

وي ادامه داد: با تشکيل اتحاديه اروپا که يکي از محورهاي اصلي آن هم راستا کردن مباحث کيفي بود برخي کشورهاي اروپايي که نتوانستند کيفيت توليدات خود را بهبود دهند دچار بحران اقتصادي شدند.

انتصاريان تصريح کرد: در بحث کيفيت محورهاي مرغوبيت، دوام و ماندگاري، قيمت تمام شده و بسته خلاقيت و نوآوري از اهميت ويژه اي برخوردار است.

وي با اشاره به تشکيل باشگاه  کيفيت براي اصحاب رسانه اظهار داشت: اين گروه از خبرنگاران تحت نظارت انجمن مديريت کيفيت با هدف آموزش مناسب در جهت توسعه ابعاد مديريت کيفيت براي ايجاد ارزش رقابتي محصولات و خدمات تشکيل مي شود.

رئيس انجمن مديريت کيفيت ادامه داد: هم اکنون حدفاصل شناخت کيفيت در سطح کارشناسي با سطح جامعه کمرنگ است که اميد مي رود با تشکيل اين مجموعه و طرح سوالات تخصصي خبرنگاران از مسئولان، بحث کيفيت در محصولات و خدمات به خوبي به جامعه معرفي شود.

انتصاريان خاطرنشان کرد: هم اکنون در کشور ما تنها از ديد نبود خرابي و اشکالات در محصولات به بحث کيفيت توجه مي شود و کمتر کسي به هزينه تمام شده توليد و همچنين بهره گيري از خلاقيت و نوآوري در توليد و ارايه خدمات اهميت داده مي شود.

لازم به ذکر است، امروز اين تشكل با عضويت چند تن از خبرنگاران در انجمن مديريت کيفيت تشکيل شد و جلسه تشکيل مجمع عمومي آن و عضوگيري ساير اعضا ماه آينده برگزار خواهد شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار