انیمیشنی بر اساس بازی پرطرفدار"پرندهای خشمگین" هم ساخته می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از وارپ، انیمیشنی بر اساس بازی پرطرفدار"پرندهای خشمگین" هم ساخته می شود. "راویو انترتیمنت" کمپانی سازنده ی این بازی پرطرفدار اعلام کرده در سومین سالگرد تولید این بازی قراردادی را با تهیه کننده انیمیشن بسیار موفق "من نفرت انگیز" (Despicable Me "جان کوهن" برای ساخت انیمیشنی بر اساس این بازی امضاء کرده است.
"جان کوهن" به همراه "دیوید میسل" که در کارنامه ی خود فیلم های موفقی چون"مرد آهنی"، "هالک شگفت انگیز" و "کاپيتان آمریکا" تهیه کنندگی این انیميشن را برعهده خواهند داشت.
لازم به ذکر است، گرچه هنوز گروه کارگردانی و فیلمنامه نویسی این انیمشن انتخاب نشده است اما تاریخ اکران آن برای سال 2016 تعیین شده است.
پرندگان خشمگین، یک بازی ویدیویی فکری، ساختهٔ راویو موبایل، که در سال ۲۰۰۹ توسط شرکت چیلینگو برای پلی‌استیشن همراه و ویندوز منتشر شده‌است. در این بازی، بازیکنان چندین پرنده را به وسیله یک تیر کمان به سمت سازه‌هایی پرتاب می‌کنند، با هدف اینکه خوک‌هایی که درون آنها پناه گرفته‌اند را نابود کنند. این بازی در سال ۲۰۰۹ در اپل آی‌اواس منتشر شد. ۱۲ میلیون کپی از این بازی از اپ استور خریداری شده‌است./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.