ترقي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

موضع‌گيري‌هاي شخصي به وحدت اصولگريان لطمه وارد نمي‌کند

مسئول بين‌الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: موضع‌گیری‌های شخصی در مجموعه اصولگرایان به وحدت و انسجام این طیف سیاسی هیچ گونه صدمه‌ای نخواهد زد.

حمیدرضا ترقی مسئول بين‌الملل حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره ایجاد انشقاق میان جبهه پیروان خط امام و رهبری با توجه به اظهارنظرهای اخیر برخي از چهره‌هاي اصولگرا گفت: اينگونه برداشت‌های شخصی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سال 88 نوعي اظهارنظرهاي شخصي است که برداشت‌هاي غلطي از آن صورت گرفته است لذا این‌گونه اظهارنظرها ربطی به وحدت و انسجام جبهه پیروان ندارد و یک برداشت شخصی است.

وی افزود: به طور حتم فتنه‌گران برای بازگشت به عرصه سیاسی کشور باید به صورت شفاف و روشن مواضع خود را نسبت به وقایعی که پس از انتخابات 88 روی داده است اعلام کنند تا فضا و بستر براي حضور آنها فراهم شود.

مسئول بین‌الملل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: موضع‌گیری‌های شخصی در مجموعه اصولگرایان به وحدت و انسجام این طیف سیاسی هیچ گونه صدمه‌ای نخواهد زد.

گفتني است پس از اظهارنظر‌هاي برخي از شخصيت‌هاي اصولگرا درباره بازگشت فتنه‌گران به عرصه سياسي کشور برخي از شخصيت‌هاي سياسي از وجود پارادوکس و انشقاق در مجموعه پيروان خبر داده بودند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: ترقی ، جبهه ، پیروان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار