عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي از ورود اين حزب به بررسي مصداقي کانديداهاي انتخابات آتي خبر داد.

اسدالله بادامچيان عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره شرايط کانديداتوري خاتمي در انتخابات آتي، اظهار داشت: من عادت ندارم شرط بگذارم و اين گونه بحث‌ها را انجام دهم، اما حضور در انتخابات حق هر فردي است که در خودش صلاحيت و ويژگي‌هاي رياست جمهوري را که در اصول 115، 121 و 122 قانون اساسي آمده است، ببيند.

وي در  ادامه تشخيص صلاحيت‌ها را بر عهده شوراي نگهبان دانست و درباره برنامه انتخاباتي حزب موتلفه اسلامي، تصريح کرد:  حزب به صورت طبيعي کارهاي خود را پيگيري مي‌کند و برنامه‌هايي نيز براي ديدارهاي انتخاباتي داريم.

عضو شوراي مرکزي حزب موتلفه اسلامي درباره ورود مصداقي اين حزب به بررسي کانديداهاي انتخابات آتي، خاطر نشان کرد: حزب موتلفه اسلامي وارد بررسي مصداقي کانديداهاي انتخاباتي شده است، اما فعلا مصدايق را اعلام نمي‌کنيم.

لازم به ذکر است که حزب موتلفه اسلامي بعد از انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي اعلام کرد که قصد دارد براي انتخابات آتي رياست‌جمهوري کانديدا معرفي کند؛ حتي حبيبي دبيرکل اين حزب طي خبري اعلام کرد که موتلفه اسلامي همراه با کانديداي خود کابينه دولت را نيز اعلام مي‌کند اما بعد از تاکيد آيت‌الله مهدوي کني بر ضرورت وحدت ميان اصولگرايان موتلفه‌ گفت حاضر است با ساير اصولگرايان ائتلاف کند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار