مديرعامل شرکت توزيع برق رباط کريم گفت: برق رساني در شهر جديد پرند يک گام جلوتر از واحدهاي مسکن مهر در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، محمدرضا رحيميان در مراسم بازديد از پروژه هاي مسکن مهر با بيان اينکه شهر جديد پرند پايتخت مسکن مهر در کشور به شمار مي رود گفت: تمامي پروژه هاي برق رساني در واحدهاي مسکن مهر همگام با راه سازي و ساخت و ساز در حال تکميل است.

وي در ادامه افزود: در برخي از پروژه هاي مسکن مهر برق رساني يک گام جلوتر از ساخت و ساز  انجام مي شود.

وي در ادامه تصريح کرد: پروژه برق رساني به واحدهاي مسکن مهر پرند از اواخر سال 89 آغاز و در پايان سال 92 به اتمام مي رسد.

رحيميان با اشاره به اينکه برق رساني در فاز نخست مسکن مهر پرندبه 12 هزار و 900 واحد مسکوني که توسط شرکت کوزو  ساخته شده به اتمام رسيده است افزود: اين واحدها شامل 254 برج مسکوني در 15 طبقه است.

مديرعامل برق منطقه رباط کريم در ادامه اظهار داشت: واحدهاي مسکن مهر در فاز 2 کوزو، 7 هزار و 100 واحد مي باشد که عمليات برق رساني از اواسط دي ماه امسال شروع و تا ارديبهشت ماه سال 92 به اتمام مي رسد.

وي با بيان اينکه 60 درصد از عمليات برق رساني در فاز 5 جنوبي پرند به اتمام رسيده است افزود: تکميل صددرصدي برق رساني به اين واحدها در صورت آماده سازي معابر تا اسفندماه امسال انجام مي شود.

وي با اشاره به اينکه برق رساني فاز 5 مپسا نيز به اتمام رسيده است افزود: 1200 کنتور در اين واحدها نصب شده که تا 20 دي سال جاري به اتمام مي رسد.

مديرعامل برق رباط کريم در ادامه افزود: فاز 4 شمالي پرند شامل 12 هزار و 580 واحد مسکوني است که 60 درصد عمليات برق رساني آنها به اتمام رسيده و اميدواريم با آماده سازي معابر برق تکميل برق رساني آنها تا پايان ارديبهشت ماه سال 92 به اتمام برسد.

وي در خصوص شرکت عمران کيسون گفت : 16 هزار و 80 واحد مسکن مهر توسط شرکت کيسون در پرند در حال آماده سازي است که برق رساني به اين واحدها توسط خود شرکت کيسون صورت مي گيرد.

رحيميان در ادامه خاطرنشان کرد: شرکت برق رباط کريم در پروژه برق رساني مسکن مهر پرند يک گام جلوتر  از شرکت عمران پرند است.

وي در ادامه يادآور شد: برق رساني در شهر پرند با دستور شرکت عمران پرند انجام مي شود و تا زمان آماده سازي معابر امکان برق رساني به اين مناطق بسيار دشوار خواهد بود./عب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار