"صبا مبارک" با تاکید بر اینکه فلسطین مسئله تمام عرب هاست از ایفای نقش در فیلم هایی که رنج و مظلومیت ملت فلسطین را به تصویر می کشد ابراز رضایت و خشنودی کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العرب الیوم، "صبا مبارک" با تاکید بر اینکه فلسطین مسئله تمام اعراب است از بازی در فیلم "مملکة النمل" ابراز رضایت و خشنودی کرد. این فیلم که در جشنواره سینمایی قاهره به نمایش درآمد و به زودی در سراسر جهان عرب نیز به اکران گذاشته خواهد شد رنج و مقاومت فلسطینیانی را به تصویر کشیده که در سایه دشمن صهیونیستی به سر می برند. بخشی از فیلم به رنج فلسطینیان و بخشی به انتفاضه و مقاومت این ملت در برابر این رنج می پردازد.
صبا مبارک در این فیلم نقش زنی به نام "جلیله" را ایفا می کند که همسر و تکیه گاه خود را به دلیل مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی از دست می دهد، و در واقع وی به صورت نمادین رنج قشر زنان فلسطینی را در عرصه هنر و تصویر به هنردوستان ارائه می دهد.
گفتنی است، "صبا مبارک" علاوه بر فیلم سینمایی "مملکة النمل" در آثاری دیگری از جمله سریال "الاجتیاح" نیز با ایفای نقش زنان فلسطینی رنج و مظلومیت این ملت را به تصویر کشیده و این برآمده از اعتقاد اوست که می گوید: فلسطین مسئله تمام اعراب است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار