سرمربی تیم بانوان والیبال میزان خراسان‌رضوی اظهار داشت: با انگیزه بالا و حمایت هواداران تیم والیبال گاز تهران را شکست خواهیم داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،مرضیه داوطلب که تیمش در نخستین حضور خود در لیگ برتر والیبال بانوان کشور توانست در دیدار هفته نخست میزبان خود تیم والیبال بانوان اسلامشهر را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد اظهار کرد: بازیکنان تیم ما در دیدار قبلی نشان دادند که با غیرت بازی می‌کنند و برای برد به زمین می‌روند.

وی با اشاره به بازی هفته آینده تیم خود در برابر تیم پرمهره و با سابقه گاز تهران گفت: برای عبور از تجربه بالای بازیکنان ملی‌پوش این تیم، نیاز به تمرکز بیشتر بازیکنان داریم تا بتوانیم در یک بازی منطقی روز پنجشنبه 23 آذرماه جاری با پیروزی از زمین مسابقه خارج شویم.

سرمربی تیم والیبال بانوان میزان تاکید کرد: بازیکنان تیم ما چیزی از تیم حریف کم ندارند و با تجربه‌ای که از آغاز حضور در لیگ دسته 2 و یک والیبال کشور در سال‌های گذشته کسب کرده‌اند از اعتماد به نفس بالایی برای شکست این تیم پرسابقه برخوردار هستند.

داوطلب ضمن اشاره به اهمیت حمایت تماشاچیان از تیم والیبال بانوان میزان مشهد در بازی‌های خانگی گفت: حضور تماشاچیان در بازی روز پنجشنبه 23 آذرماه ساعت 14 در سالن ورزشی مهران مشهد سبب افزایش اعتماد به نفس بازیکنان تیم میزان می‌شود.

داوطلب درباره دیدار بعدی تیمش گفت: در هفته سوم دور رفت در روز 7 دی‌ماه نیز میهمان تیم متین ورامین تهران خواهیم بود و پس از آن 28 دی‌ماه در مشهد به مصاف تیم گیتی‌پسند اصفهان خواهیم رفت./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.