فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي در جمع بسيجيان بوشهري گفت: فعاليت هاي فرهنگي بسيج، جوانان را بيمه مي‌كند.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اينترنتي بسيج؛ امير سرلشكر عطاءالله صالحي در جمع بسيجيان مقاومت شهيد حرآبادي حوزه قدس سپاه شهرستان بوشهر اظهار داشت: فعاليت‌ها و برنامه‌هاي فرهنگي بسيج در پايگاه‌هاي مقاومت نظام و جوانان را در مقابل تهاجمات فرهنگي دشمن بيمه مي‌كند.

وي اضافه كرد: جاي تحسين و تشكر دارد كه بسيجيان مومن و دلير ايران اسلامي آنچه مقتدايشان مقام معظم رهبري(مدظله) در عرصه‌هاي مختلف از آنها مي‌خواهند را با جان و دل انجام مي‌دهند.

فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ادامه داد: روحيه بالا، پويا و سرزنده بسيجيان در عرصه‌هاي مختلف باعث شده تا دوستان از آنها الگو گرفته و دشمنان جرات تجاوز به مرزهاي ايران اسلامي را حتي در فكر خود نيز پرورش ندهند.

سرلشكر صالحي با بيان اينكه افتخارم اين است كه بسيجي هستم، خاطرنشان كرد: حضور در جمع بسيجيان براي هر مسئولي افتخار بوده و باعث روحيه مضاعف براي ادامه خدمت است.

وي در پايان با ابراز اميدواري نسبت فعاليت هر چه بهتر بسيجيان در پايگاه‌هاي مقاومت بسيج، تصريح كرد: فعاليت گسترده و مستمر بسيجيان در پايگاه‌هاي مقاومت و انجام فعاليت‌هاي فرهنگي دشمنان را در مقابله با نظام را نااميد كرده است.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: سرلشکر صالحی ، ارتش ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار