مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: شکار پهباد جاسوسی آمریکا ، نشان از اقتدار کشور و هوشیاری و آمادگی نیروهای نظامی ما در مواجه با دشمن است .

حجت الاسلام والمسلمین ˈ محمد فخرالدینی  در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز یزد  افزود: شکار این هواپیمای فوق مدرن در آسمان ایران نشان داد که آمریکا همچنان متجاوز است .

وی اظهار داشت: تجاوز آشکار آمریکا با به حرکت در آوردن پهپاد ها ، خوی تجاوز گری آمریکا و ذلت دشمن را عیات کرد .

این مسئول خاطر نشان کرد: ملت ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون علیرغم ادعای دروغین آمریکا همیشه مورد تجاوز و خیانت آنها بوده است .

فخرالدینی گفت: دلاور مردان عرصه ایمان ، جهاد و شهادت که در طول هشت سال دفاع مقدس با قدرت با دشمن بعثی و حامیان او مبارزه کردند ، قطعا تا آخرین قطره خونشان از مرز و بوم ایران اسلامی دفاع خواهند کرد .

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد افزود: این تجاوزات کور نه تنها هیچ خللی در عزم و اراده ملت و نظام ما ندارد ، بلکه موجب هوشیاری و تلاش برای قوی شدن است .

فخرالدینی گفت: شعار ملت و دولت ما ، شعار کلیدی ما می توانیم است و بدون شک با تهدید ها و تحریم ها روی پای خود ایستادگی می کنیم و دشمن را از نقشه های خود نا امید و سرافکنده می نمائیم./ب
برچسب ها: پهپاد ، آمریکا ، جاسوسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.