معاون اول رئيس‌جمهور با تاکيد بر اينکه بايد براي صيانت و احياي درياچه اروميه با نگاه ملي اقدام شود، گفت :‌ درياچه اروميه براي تمام کشور داراي اهميت فراواني است و دولت نيز هر چه در توان داشته در جهت احياي اين درياچه به کار گرفته است .

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، محمدرضا رحيمي بعد از ظهر امروز پس از افتتاح دوطرح عمراني و يک طرح صنعتي در استان آذربايجان غربي در گفتگو با خبرنگاران گفت: هدف اصلي همايش درياچه اروميه، ارائه راهکارها و ديدگاههاي صاحبنظران در حوزه محيط زيست بود تا بدين طريق راههاي جديدي براي نجات درياچه اروميه پيدا شود .

رحيمي همچنين به افتتاح 7011 واحد مسکن مهر و 249 کيلومتر راه روستايي در سطح استان آذربايجان غربي اشاره کرد و افزود:‌ اميدواريم در آينده بتوانيم پروژه‌هاي بيشتري در حوزه راه و مسکن در اين استان اجرا کنيم .

وي همچنين کارخانه سيمان بوکان را چهارمين کارخانه سيمان استان آذربايجان غربي برشمرد و تصريح كرد:‌ يکي از اين کارخانه‌ها در دولت پيشين و سه کارخانه ديگر در دولت محمود احمدي‌نژاد احداث شده است .

رحيمي در ادامه از تصميم دولت براي هموار شدن مسير صادرات سيب ،‌ لبنيات و کنسانتره در استان آذربايجان غربي خبر داد و اظهار داشت: تلاش خواهيم کرد براي بهبود وضعيت معيشتي مردم استان، مسير صادرات اين محصولات را فراهم کنيم .
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار