معاون اول رئيس‌جمهور گفت: اينكه اسراييلي‌ها ملت ايران را تهديد نظامي مي‌كنند همانند آن است كه يك پشه بخواهد به يك فيل حمله كند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، محمدرضا رحيمي معاون اول رئيس جمهور بعد از ظهر امروز(سه‌شنبه) در جريان سفر به استان آذربايجان شرقي در مراسم بهره‌برداري از كارخانه توليد موليبدن مجتمع مس سونگون گفت: اسراييلي‌ها در جنگ چند روزه مقابل كساني كه همراه جمهوري اسلامي ايران هستند و به رهبر معظم انقلاب عشق مي‌ورزند، شكست خوردند و حالا تهديدات آنها عليه ملت ايران بسيار خنده‌دار است .

وي در ادامه در ادامه با ابراز خرسندي از افتتاح اين كارخانه خاطرنشان كرد: سرمايه عظيمي در اين منطقه وجود داشت كه تاكنون از آن استفاده نمي‌شد اما امروز با راه‌اندازي اين كارخانه از اين سرمايه جهت منافع ملي بهره‌برداري مي‌شود.

رحيمي با بيان اينكه در حال حاضر از نظر علمي در جايگاه مطلوبي قرار داريم ، خاطر نشان كرد: اين همان چيزي است كه بيگانگان و قدرت‌هاي بزرگ را هراسان ساخته چرا كه آنها مي‌دانند كه ملت ايران بدنبال ساخت بمب نيست و آنچه يك كشور را توسعه مي‌دهد، علم است.

معاون اول رئيس‌جمهور تصريح كرد: آنچه قدرت‌هاي بزرگ را نگران كرده سرعت رو به افزايش علمي ملت ايران است و اگر صهيونيست‌ها امروز تلاش مي‌كنند با اقداماتي همچون ساختن فيلم توهين‌آميز به مسلمانان ضربه بزنند بدان علت است كه از گسترش و نفوذ اسلام در سراسر دنيا مي‌ترسند.

رحيمي ادامه داد: مخالفت آنان با مسلمانان به خاطر پيشرفت‌هاي علمي است که مرکز آن نيز جمهوري اسلامي ايران است.

معاون اول رئيس جمهور خاطر نشان كرد : آنها غافل هستند كه اگر هرگونه توهيني به مقدسات و پيامبر اسلام (ص) كنند چيزي از شان ايشان كه بهترين مخلوق خداوند است كم نمي‌كند.

رحيمي در ادامه با اشاره به بسيج همگاني كشور براي بازسازي مناطق زلزله‌زده اظهار داشت : بايد با هم‌افزايي، توان كاري خود را در زمينه بازسازي مناطق آسيب‌ديده بالا ببريم .

معاون اول رئيس‌جمهور تصريح كرد: سرعت دولت در رسيدگي به مناطق زلزله‌زده بي‌نظير در دنيا بود و اگرچه نمي‌توان گفت كه همه مشكلات حل شده اما كارها دسته‌بندي و اولويت‌بندي شده و با سرعت در حال پيگيري است .
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: رحیمی ، اسرائیل ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار