معاون اول رئيس‌جمهور از روستاي "وليلو" از توابع شهرستان هريس بازديد و از نزديک در جريان روند بازسازي و مشکلات مردم زلزله‌زده اين روستا قرار گرفت.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري، محمدرضا رحيمي معاون اول رئيس‌جمهور  پيش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در جريان سفر به استان آذربايجان شرقي، در جمع مردم زلزله‌زده روستاي "وليلو" از توابع شهرستان هريس حضور يافت و در فضايي صميمانه از آنان دلجويي کرد.

معاون اول رئيس‌جمهور در جمع مردم اين روستا اظهار داشت: دولت مشکلات شما را درک مي‌کند و به صورت شبانه‌روزي در تلاش است تا در کوتاهترين زمان ممکن خانه‌هاي شما را بازسازي کند.

رحيمي خطاب به مردم اين روستا مهمترين اولويت کار دولت را اسکان دائمي و بنا کردن خانه‌هاي ويران‌شده عنوان کرد و افزود: مهمترين مسئله اين است که قبل از آغاز سرما سقف خانه‌ها را بزنيم تا شما از سرما در امان باشيد.

وي با تأکيد بر اينکه دولت وظيفه خود مي‌داند مشکلات شما را رفع كند، تصريح کرد: اين سرعت عمل دولت پس از وقوع زلزله براي بازسازي، در دنيا کم‌نظير است که تا نتيجه نهايي ادامه خواهد داشت.

وي افزود: بايد دست به دست هم دهيم و با همکاري، مناطق آسيب‌ديده را بازسازي و خسارات را جبران کنيم.

معاون اول رئيس‌جمهور به تمام اهالي اين روستا که عزيزان خود را از دست داده‌اند از سوي دولت تسليت گفت و با آنان اظهار همدردي کرد.
انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار