معاون اول رئيس‌جمهور گفت: دولت به صورت شبانه‌روزي و بدون وقفه همه توان خود را براي جبران خسارات و کمک به زلزله‌زدگان آذربايجان شرقي بکار گرفته و خواهد گرفت.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران محمدرضا رحيمي معاون اول رئيس‌جمهور عصر روز گذشته(شنبه) در همايش ملي خيرين براي بازسازي و عمران مناطق زلزله‌زده آذربايجان شرقي با عنوان "مهر ايران، مرهم آذربايجان" که با حضور شماري از مسئولان، هنرمندان و ورزشکاران کشور برگزار شد، ضمن تشکر از برپايي اين همايش با بيان اينكه "دولت همه امکانات خود را براي جبران خسارات و خرابي‌ها بسيج کرده است"، گفت: براي بازسازي اماکن ويران‌شده به زمان نياز داريم و معتقد هستيم که هنوز نتوانسته‌ايم درخور شايستگي‌هاي مردم عزيز آذربايجان شرقي به آنان خدمات‌رساني کنيم.

وي در ادامه با اشاره به کمک‌هاي نقدي و غيرنقدي جمع‌آوري شده در اين همايش تصريح کرد: کمک‌هاي قابل توجهي از سوي خيرين در اين همايش جمع‌آوري شده است اما هنوز کافي نيست و بايد ديگران را نيز مطلع کنيم. بايد بدانيم که اين اقدامات بشردوستانه گم‌شدني نيست و توشه و ذخيره آخرت انسان خواهد شد.

معاون اول رئيس‌جمهور ابراز اميدواري کرد کمک‌هاي خيرين همچنان ادامه داشته و مرهمي بر دل آسيب‌ديدگان و زلزله‌زدگان آذربايجان شرقي باشد.

وي در پايان با اشاره به اينکه به "چهلمين روز درگذشت هموطنان عزيز آذربايجاني‌مان نزديک مي‌شويم"، اظهار کرد: در چنين ايامي قلب همه مسلمانان جهان از توهين به ساحت مقدس رسول گرامي اسلام (ص) آزرده است و بي‌ترديد کساني که به پيامبر اسلام توهين کرده‌اند، دچار عذاب الهي خواهند شد.

انتهاي پيام/س2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار