معاون اول رييس‌جمهور بر لزوم سرعت‌بخشيدن به روند بازسازي مناطق زلزله‌زده استان آذربايجان شرقي تاكيد كرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران محمدرضا رحيمي معاون اول رئيس جمهور ظهر امروز (شنبه) در جلسه بررسي طرح تسريع در روند بازسازي مناطق زلزله‌زده استان آذربايجان شرقي گفت: همه بايد با تمام ظرفيت تلاش كنيم تا مردم زلزله‌زده دچار آسيب‌هاي مضاعف از سرما نشده و بتوانند با آسودگي خاطر به زندگي عادي خود ادامه دهند.

وي در ادامه با قدرداني از تلاش شبانه‌روزي همه مسئولان بويژه وزير راه و شهرسازي و بنياد مسكن انقلاب اسلامي در امدادرساني به مناطق زلزله‌زده، خواستار برگزاري جلسه‌اي در استان آذربايجان شرقي در هفته جاري شد و افزود: در اين جلسه با حضور تمام كساني كه مي‌توانند نقشي در بازسازي و جبران خسارات داشته باشند، موانع و مشكلات موجود بررسي و براي رفع اين مشكلات چاره‌انديشي خواهد شد.

در اين جلسه كه با حضور وزير مسكن و شهرسازي، استاندار آذربايجان شرقي، رييس بنياد مسكن انقلاب اسلامي، رييس كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي و شماري از نمايندگان شهرهاي آسيب‌ديده برگزار شد، گزارشاتي درباره روند بازسازي شهرها و روستاهاي آسيب‌ديده، مراحل آواربرداري و اسكان، تعمير و بازسازي اماكن آسيب‌ديده و موانع و مشكلات موجود ارائه شد.

در اين نشست همچنين در رابطه با راهكارهاي ارائه خدمات به زلزله‌زدگان و تسريع در روند بازسازي مناطق زلزله‌زده بحث و تبادل نظر شد.

انتهاي پيام/س2

برچسب ها: رحیمی ، زلزله ، آذربایجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار