فرماندار شهرستان رباط کریم پیشرفت مسکن مهر پرند را 80 درصد دانست و گفت: خبر تحویل 20 هزار مسکن مهر بدون امکانات را تکذیب می کنیم.

سلیمانپور، فرماندار شهرستان رباط کریم در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به دستور رئیس جمهور در همایش استانداران و اهتمام دولت مبنی بر تکمیل مناسب پروژه های مسکن مهر تا پایان خرداد 92 و تحویل آنان به مردم، گفت: پروژه مسکن مهر پرند در رباط کریم نیز یکی از مهمترین و موثرترین پروژه های مسکن مهر در استان تهران است.

وی تعداد مسکن مهر پرند را 95 هزار واحد مسکونی اعلام کرد و افزود: خرداد امسال بخش زیادی از این تعداد به بهره برداری رسید و در حال حاضر این پروژه با پیشرفت 70 الی 80 درصدی مواجه است.

فرماندار شهرستان رباط کریم آماده شدن زیرساخت هایی نظیر آب، برق، گاز، مخابرات، تصفیه خانه و ... را از جمله دغدغه های مردم برشمرد و اظهار داشت: با توجه به تلاش های صورت گرفته و دستور نیکزاد، وزیر راه و شهرسازی این مسائل برطرف شده و خبر تحویل 20 هزار مسکن مهر بدون امکانات، آب، برق و ... را تکذیب می کنیم.

* تحویل 2700 واحد از مسکن مهر آبشناسان در آینده ای نزدیک

سلیمانپور تداخل در امور دستگاه هایی نظیر آب و فاضلاب، برق، مخابرات، گاز را عامل کندی پیشرفت پروژه مسکن مهر آبشناسان شهر رباط کریم دانست و خاطر نشان کرد: در حال حاضر 80 درصد موانع این پروژه نیز برطرف شده و در جلسه آینده ستاد مسکن شهرستان زمان تحویل 2700 واحد از 6250 واحد مسکن مهر آبشناسان مشخص خواهد شد./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار