فرماندار شهرستان رباط کریم از ایجاد 13 هزار فرصت شغلی در سال جاری خبر داد.

سلیمانپور، فرماندار شهرستان رباط کریم در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به سهمیه سال گذشته این شهرستان در زمینه ایجاد اشتغال، گفت: ایجاد بیش از ۱۳ هزار فرصت شغلی در سال گذشته از جمله ماموریت های دستگاه های ذیربط در شهرستان بوده است که خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته ۱۵ درصد بیشتر از این رقم ایجاد شغل شده است.

وی سهمیه اشتغال سال جاری رباط کریم را ۱۳ هزارشغل خواند و افزود : در حال حاضر نیز بیش از ۵۰ درصد این مهم محقق شده که البته این رقم آماری است که در سامانه رصد ثبت شده لذا اشتغال ایجاد شده بیش از این خواهد بود.

فرماندار شهرستان رباط کریم اعتبار مشاغل خانگی را ۱۰۰ میلیون تومان اعلام و ادامه داد: اعتبار گارگاه های زودبازده نیز ۱۰۰ میلیارد تومان می باشد.

* بانک های عامل مطابق با سیاست های ابلاغی اشتغالزایی حرکت نمی کنند!

سلیمانپور با اشاره به مطلب بالا تصریح کرد : متاسفانه بانک های عامل در شهرستان مطابق با برنامه ریزی های انجام شده گام برنمی دارند و در تخصیص اعتبار با سیاست های ابلاغی اشتغالزایی حرکت نمی کنند لذا این موضوع توسط استانداری تهران در حال پیگیری است.

وی روند تشکیل ستاد توسعه کشاورزی شهرستان را مناسب دانست و خاطرنشان کرد : استقبال مردم خوب بوده و محدودیتی در تخصیص اعتبار به کشاورزان نداریم اما متاسفانه در این زمینه نیز روند تخصیص اعتبار به کشاورزان توسط بانک عامل سخت و نا مناسب است لذا این مهم نیز باید اصلاح شود./ز

برچسب ها: کشاورزان ، تخصیص ، اعتبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار