رئیس سازمان جهادکشاورزی فارس با بیان اینکه منافع کشاورزی فارس به جیب دلالان می‌رودگفت: محصولات کشاورزان به قیمت بسیار پایین خریداری می‌شوند اما مصرف کننده همان محصول را در بازار به چند برابر قیمت خریداری می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، مهرزاد خرد با بیان اینکه با تمهیدات اندیشیده شده توسط دولت، هم‌اینک کشاورزی محور توسعه کشور قرار داده شده است اظهار داشت: بخش کشاورزی اشتغالزایی بسیار فراوانی دارد  که می‌تواند ضمن حل مشکل بیکاری، موانع موجود بر سر تحریم‌ها را نیز از میان بردارد.
رئیس سازمان جهادکشاورزی فارس گفت: فضای ایجاد شده در کشور در راستای توسعه بخش کشاورزی و تامین منابع تسهیلاتی ارزان‌قیمت فرصت مغتنمی برای استفاده از ظرفیت‌های بخش کشاورزی است که نباید زمینه سوء استفاده برای برخی افراد به وجود آید.
این مقام مسئول واسطه‌ها و دلالان را از موانع مهم در مسیر عرضه محصولات کشاورزی با قیمت مناسب به مصرف کننده عنوان کرد و بیان داشت: در حال حاضر انواع محصولات کشاورزی به صورت مکفی و با کیفیت در این استان تولید می‌شود و اگر چه این محصولات از کشاورزان به قیمت بسیار پایین در مزرعه یا باغ خریداری می‌شوند اما مصرف کننده همان محصول را در بازار به چند برابر قیمت خریداری می‌کند.
وی تصریح کرد: ما به طور قاطع بیان می‌کنیم که در زمینه تولید هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد اما عدم شفافیت امور و ناهماهنگی‌ها در حوزه بازار و توزیع سبب شده است تا برخی از این آشفتگی و نابسامانی سوءاستفاده کرده و سودهای کلانی را به جیب بزنند./س


برچسب ها: منافع ، کشاورزی ، فارس ، دلالان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.