دبيرکل جامعه اسلامي اصناف و بازار گفت: يکي از اصول دين‌مداري پذيرفتن انتقادات است و کساني‌که در برابر انتقادات وارده به صورت خشن برخورد مي‌کنند، در مقام اصلاح خود برنخواهند آمد.

احمد کريمي‌اصفهاني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه جريان اصولگرايي همواره از مقبوليت بيشتري نسبت به ساير جريانات سياسي برخوردار بوده است، اظهار داشت: اسمي که اصولگرايان به يدک مي‌کشند به معناي ابراز صداقت کامل در برابر مردم است.

دبيرکل جامعه اسلامي اصناف و بازار در ادامه با اشاره به اين نکته که مردم پيش از آنکه به کسي رأي دهند به سوابق جريان حامي وي توجه خواهند کرد، گفت: زماني مردم ما انقلاب کردند و به دنبال آن نسبت به ارزش‌هايي که امام راحل(ره) آن را بنيان نهادند، متعهد شدند که از اصول مباني آن، تبعيت از ولايت فقيه و پذيرفتن قانون اساسي است.

وي به اصلاح‌طلباني که در کار نظام شک و شبهه ايجاد مي‌کنند اشاره کرد و بيان داشت: وقتي اصلاح‌طلبان به نحوي از حمايت بيگانگان براي اثبات خود و نيل به اهدافشان استفاده مي‌کنند، مردم را نسبت به خود بي‌اعتماد مي‌کنند.

عضو شوراي مرکزي جبهه پيروان در پايان به اهميت نقدگرايي در جريانات سياسي اشاره و خاطرنشان کرد: يکي از اصول دين‌مداري پذيرفتن انتقادات است و کساني‌که در برابر انتقادات وارده به صورت خشن برخورد مي‌کنند، در مقام اصلاح خود برنخواهند آمد و بنابراين پيشرفتي هم نخواهند داشت،‌ از اين رو،‌ از آنجايي که روحيه نقدپذيري يکي از امتيازات اصولگرايان محسوب مي‌شود، ما در جبهه پيروان همواره درصدد نقد روش‌ها و ارائه راهکارهاي جديدي هستيم تا بتوانيم اهداف خود را تعالي بخشيم.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار