رییس دانشگاه اصفهان از رشد50 الی60 درصدی تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه خبر داد.

 به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي دانشگاه آزاد؛محمد حسین رامشت رییس دانشگاه اصفهان اظهار داشت: ما براساس مصوبه وزارت علوم 35 درصد باید پذیرش تحصیلات تکمیلی داشته باشیم اما این درصد برای دانشگاه اصفهان به 50 الی 60 درصد رسید.

وی با اشاره رشد علمی دانشگاه گفت: ما طرح هایی برای پیشرفت دانشگاه اصفهان دردست انجام داریم که گروهی از رشته ها در منطقه اول بشوند.

رامشت درخصوص اجازه نیافتن دانشجویان کارشناسی برای ورود با خودرو به محوطه دانشگاه تصریح کرد: دانشجویان به دلیل کم تجربه بودن در مقطع کارشناسی، حق ورود ماشین به دانشگاه را ندارند.

وی با اشاره به میزان صدمات و جراحات رخ داده در دانشگاه گفت: دانشگاه اصفهان در سال 15 نفر تصادفی داشت که منجر به مصدومیت شده و در این تصادفات تا الان منجر به معلولیت 6 نفر شده است.

رییس دانشگاه اصفهان در مورد ناراضی بودن دانشجویان از وضعیت سایت این دانشگاه خاطر نشان کرد: تعدادی سایت برای خدمات رسانی به دانشجوها وجود دارد ولی هزینه ای که بابت این خدمات و نگهداری آن می‌شود زیاد است بنابراین ما دانشگاه را مجهز به اینترنت بی سیم کردیم که دانشجو در هرجای دانشگاه که باشد بتواند از اینترنت استفاده کند.

رامشت در پاسخ به این انتقاد که همه دانشجویان رایانه همراه ندارند، گفت: بهترین راه استفاده از این خدمات گرفتن وام لپ تاپ و خرید آن است./ع2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار