به دلیل استقبال هنرمندان سراسر كشور از نخستین جایزه "ادب و هدایت"، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جایزه تا ‌شنبه نهم دی ماه تمدید شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ حامد میرزاحسینی دبیر نخستین جایزه "ادب و هدایت" با اعلام این خبر گفت: تاكنون بیش از 700 اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه جایزه ارسال شده و با توجه به استقبال هنرمندان مهلت دریافت اثر تا 9 دی ماه سال جاری تمدید شده است. 



میرزا حسینی افزود: این جایزه، ویژه تكریم و معرفی نقش و جایگاه ابعاد شخصیتی امام هادی علیه السلام است كه در شش بخش شعر، داستان كوتاه، متن ادبی، ترانه، فیلمنامه و نمایشنامه برگزار می شود.
وی با دعوت از هنرمندان و فرهیختگان سراسر كشور برای تولید اثر و حضور در این جایزه هنری تصریح كرد: هنرمندان می توانند آثار خود را به نشانی الكترونیكیinfo@adabfest.ir  و یا از طریق پست به دبیرخانه این جایزه به نشانی: تهران -  میدان آرژانتین -  خیابان شهید احمد قصیر-  خیابان دوازدهم - شماره 3 ، حوزه هنری استان تهران ارسال و یا جهت كسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 88504618 و 19  تماس حاصل نمایند.
گفتني است؛ نخستین جایزه هنری "ادب و هدایت" به همت حوزه هنری استان تهران و مشاركت اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران و جامعه ابرار در دی ماه سال جاری برگزار می شود./ص
برچسب ها: ادبیات ، هدایت ، ادب ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار