فرمانده نیروی انتظامی ناجا از کاهش شدید خانه های فساد و پارتی های شبانه و دیگر موارد ضد اخلاقی در سطح کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، صبح امروز سردار احمدی مقدم در سالن فجر فرماندهی ناجا با حضور فرماندهان پلیس امنیت اخلاقی در تشریح خبر فوق گفت: پلیس امنیت اخلاقی به دید افکار عموم برابر است با گشت ارشاد و جمع ماهواره ها ولی پلیس امنیت اخلاقی اقداماتش فراتر از این موارد است و این کاهش فساد در جامعه اعم از کاهش شدید خانه های فساد و پارتی های شبانه و دیگر موارد ضد اخلاقی از اقدامات ویژه این پلیس است.

وی افزود: نیروی انتظامی در هر شرایطی عمل کند یک گروهی هستند که به آن اعتراض کرده به طور فرض اگر با بدحجابی مبارزه کنیم عده ای کوچکی مخالفت می کنند و اگر مبارزه نکنیم عده ای بزرگتر مخالفت می کنند.

این مقام ارشد نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: اطلاعات فقهی برای پلیس امینت لازم است چرا که با شناخت این علم و دیگر علم هایی چون روانشناسی می تواند افراد را اصلاح کند و لازم بذکر است، که اگر امنیت اخلاقی نباشد فساد از جامعه بالا می رود.

فرمانده انتظامی کشور با اشاره به آمار قتل در کشور تصریح کرد: با وجود افزایش جمعیت، آمار قتل طی 10 سال گذشته ثابت مانده و هیچ تغییری نداشته ایم.

احمدی مقدم با اشاره به فاز اول هدفمندی یارانه اظهار داشت: با هدفمندی یارانه ها موجب کاهش آمار سرقت خرد شد اما گرانیهاي اخير كشور این آمار را افزایش داده است./ز

برچسب ها: روانشناسی ، امنیت ، اخلاقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار