تعدادی از تصاویر مدل جدید تویوتا راو4 که قرار است در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی شود، پیش از معرفی رسمی، لو رفت. حالا می توانیم جزئیات بیشتری از این اتومبیل تویوتا را از نظر ظاهری شاهد باشیم. خودروی جدید به طور قابل ملاحظه ای نسبت به سلف خود بروزتر و پیشرفته تر شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ تعدادی از تصاویر مدل جدید تویوتا راو4 که قرار است در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی شود، پیش از معرفی رسمی، لو رفت. حالا می توانیم جزئیات بیشتری از این اتومبیل تویوتا را از نظر ظاهری شاهد باشیم. خودروی جدید به طور قابل ملاحظه ای نسبت به سلف خود بروزتر و پیشرفته تر شده است.

               

 
جلوپنجره جدید مشبک با سبک جدید و چراغهای متفاوت از جمله تغییرات تویوتا راو4 است. البته معلوم نیست که چرا تویوتا همانند سازندگان خودروی اروپایی، سبکی مشخص یا منحصربفردی را برای طراحی مدلهای خود مورد استفاده قرار نمی دهد. تغییرات در سپر و سقف شیب دار و چراغهای عقب هم قابل توجه اند.    

             

در داخل کابین از طرح داشبورد جدید همراه با هواکش های گرد طرفین و فرمان اسپرت و صفحه نمایش لمسی بزرگ با سیستم  infotainment  از جمله موارد قابل توجه اند.

 

              
 راو فور(RAV4) با فهرستی از پیشرانه های مختلف نظیر 4 سیلندر 2.5 لیتری با توان 178 اسب بخار یا شش سیلندر 3.5 لیتری با توان 268 اسب بخار قابل ابتیاع خواهد بود. احتمال عرضه با پیشرانه های هایبریدی هم بعید نیست. سیستم انتقال نیروی پایه هم یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک با قابلیت انتقال نیرو به هر چهار چرخ(AWD) است.
 قیمت تویوتا راو4 در مدلهای مختلف و بسته به موتور و تجهیزات بین 22 تا 28 هزار دلار می باشد. عمده ترین خودروهای رقیب راو فور شامل سوبارو فورستر، فورد اسکیپ و هونداCR-V می باشند.
               
                  
                  
برچسب ها: تصاویر ، تویوتا ، راوفور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.