خبرنگار سی ان ان مواضع مدیران ارشد شرکت های آمریکایی در دیدار امروز آنها با باراک اوباما را در رسیدن دولت آمریکا به هدف تصویب لایحه ی پیشنهادی به کنگره، بسیار تاثیر گذار دانست.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان ؛ "مگی لیک"، در گزارشی از نیویورک درباره برنامه امروز دیدار باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا با مدیران ارشد شرکت های بزرگ آمریکایی، گفت: دولت باراک اوباما امیدوار است که این مدیران ارشد شرکت ها بتوانند به وی کمک کنند تا بتواند از میان این لفاظی های سیاسی عبور کند.  
ما این لفاظی های سیاسی را بارها و بارها شنیده ایم و در واقع رکورد این لفاظی های سیاسی شکسته شده است. باراک اوباما و دمکرات ها می گویند؛ ما خواستار رسیدن به توافق هستیم و در عين حال جمهوریخواهان می گویند که ما خواستار رسیدن به توافق هستیم، اما در عین حال مشاهده می کنیم که این دو حزب اختلاف دارند.  
وی افزود: دمکرات ها امیدوارند که با جلب حمایت شرکت های بزرگ از جمله بانک گلد من ساکس، یاهو و یا داروسازی فایزر، بتوانند به نمایندگان کنگره بگویند که اگر آنها (جمهوریخواهان) لایحه ای دولت را تصویب نکنند، این شرکت ها نه تنها نیروی کار استخدام نخواهند کرد؛ بلکه مجبور به اخراج نیروی کار خود هستند و باید تصمیم گیری های مهم خود را به تاخیر اندازند که این مسئله پیامدهای منفی خواهد داشت.
اما اگر لایحه تصویب شود، این شرکت ها تصمیماتی خواهند گرفت که به نفع اقتصاد خواهد بود.
اين خبرنگار ادامه داد: در هر مذاکراتی فشار عمومی اهمیت زیادی دارد. جمهوریخواهان مواضع مدیران شرکت های بزرگ را می دانند، اما وقتی آنها با رئیس جمهور دیدار می کنند و دوربین شبکه های تلویزیونی روی آنها متمرکز می شود، آنگاه مواضع چنین افرادی تاثیر گذار می شود.
رای دهندگان آمریکایی از نمایندگان خود می خواهند که کاری انجام دهند. اگر جمهوریخواهان کنگره می خواهند که در سمت خود باقی بمانند باید با دیدن فشار عمومی متقاعد شوند و این لایحه را تصویب کنند.

برچسب ها: اوباما ، شرکت ، آمریکایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار