عضو برجسته جنبش جهاد اسلامي فلسطين به رژيم صهيونيستي در باره ادامه تجاوزگري و نقض توافق آتش بس هشدار داد و افزود: پايبندي ما به اين توافق به اندازه پايبندي دشمن است و مقاومت در صورت نقض آتش بس قاطعانه از ملت فلسطين دفاع خواهد كرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه العالم ؛ خضر حبيب در مصاحبه با اين شبکه تاكيد كرد مقاومت فلسطين حق دارد از ملت خود دفاع كند و به همه تجاوزگري كه رژيم صهيونيستي عليه ملت فلسطين مرتكب مي شود، پاسخ دهد.

عضو برجسته جنبش جهاد اسلامي فلسطين گفت: تعدي رژيم اشغالگر به ملت فلسطين و نقض آتش بس از سوي اين رژيم تلاش براي حفظ آبروي سران صهيونيست بعد از شكست فضاحت بار در جنگ با فلسطينيان نوار غزه است.

حبيب با اشاره به اينكه قتل ، ويراني و خوي تهاجمي در رژيم اسرائيل عليه ملت فلسطين ريشه دار است، گفت: عجيب نيست كه دشمن صهيونيستي اين حماقت ها و جنايات را عليه فلسطيني ها مرتكب شود زيرا اين رژيم خويي جنايتكارانه دارد و از آن دست برنخواهد داشت.

وي گفت: توپ اكنون در زمين رژيم اسرائيل است و مقاومت حق دارد در صورت عدم پايبندي دشمن به آتش بس ، از ملت فلسطين و منافع حياتي آن دفاع كند.
برچسب ها: جهاد ، اسلامی ، هشدار ، آتش بس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار