هفته پنجم و ششم رقابتهای لیگ برتر ووشوی مردان فردا پنج شنبه 9 آذر در آکادمی ووشو برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، بی گمان همه نگاهها در روز سوم ششمین دوره رقابتهای لیگ برتر ووشو به نبرد تماشایی فولاد ماهان سپاهان با پرشین مدعی معطوف خواهد شد.

فولادی ها که در بازی رفت مقابل پرشین تسلیم شده بودند حالا برای انتقام و جبران مافات می آیند و از طرفی آنها در جدال با دانشگاه آزاد و برای رسیدن به رتبه دوم جدول گروه یک هستند و این کش و قوسها باعث شده که این مسابقه حساسیتهای زیادی را به همراه داشته باشد.

سپاهانی ها که با کسب 3 امتیاز روز دوم تا حدودی مرهمی بر باختهای روز نخست گذاشتند و با توجه به روبرو شدن با شهرداری چترود کرمان در هفته پنجم این شانس را دارند که با توجه به تفاضل مناسب حتی جایگاه دوم جدول را از دانشگاه آزاد بگیرند و برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی خود را آماده کنند.طبق شرایط معمول پرشین می تواند از حالا خود را تیم اول گروه یک معرفی کند هر چند جدال آنها با فولاد ماهان سپاهان سرنوشت این تیم پر مهره را تعیین خواهد کرد. پرشین به دلیل مصدومیت شدید فرشاد عربی تالوکار عنوان دار خود از وجود این مهره موثر بی بهره است و این کار آنها را سخت خواهد کرد.

دانشگاه آزاد در آینده چشم به هنرنمایی محسن محمد سیفی، احسان پیغمبری و دیگر مهره های مطرح خود دارد.به هر روی مصاف تالوکاران چینی 2 تیم می تواند جذابیتهای این مسابقه مهیج را دو چندان کند، هر چند حضور سانداکاران دو تیم نظیر حمیدرضا قلی پور و مجتبی حسین زاده از فولاد و سجاد عباسی، جواد آقایی و علی بختیاری از پرشین تعیین کننده خواهد بود.

این در حالی است که دانشگاه آزاد هم در هفته ششم به مصاف تیم فیزیکی و قلدر تاکسیرانی آمل می رود و امتیازات این بازی می تواند آنها را در ردیف دوم نگاه دارد. اما در گروه 2 نفت تهران که از حالا اسب خود را برای حضور در نیمه نهایی زین کرده در یک مصاف ساده دیگر به مقابله با رنگ فیروزه ای می رود که در بازی رفت به راحتی این تیم را مغلوب کرده است.

خراسان رضوی هم که رویای نیمه نهایی را در سر می پروراند مقابل معدن انگوران زنجان می تواند با تکرار پیروزی بازی رفت خود را در جمع 4 تیم برتر ببیند. برنامه کامل بازیها به شرح زیر است:

هفته پنجم شهرداری چترود کرمان     فولاد ماهان سپاهان

تاکسیرانی آمل                  پرشین

معدن انگوران زنجان        هیات خراسان رضوی

هفته ششم

نفت تهران             رنگ فیروزه شیراز

تاکسیرانی آمل        دانشگاه آزاد

پرشین         فولاد ماهان سپاهان

جدول رده بندی گروه یک:

1-پرشین: 3 بازی/ 3 برد تیمی/ باخت تیمی صفر/ 3 برد انفرادی/ 9 باخت انفرادی/  تفاضل21+ / امتیاز 9 2-دانشگاه آزاد اسلامی: 4 بازی/ 3 برد تیمی/ 1 باخت تیمی/ 28 برد انفرادی/ 23 باخت انفرادی/ تفاضل 5+/ امتیاز 9 3-فولاد ماهان سپاهان: 3 بازی/ 1 برد تیمی/ 2 باخت تیمی / 22 برد انفرادی / 17 باخت انفرادی/  تفاضل 5+/ امتیاز 3 4-تاکسیرانی آمل: 3 بازی/ برد تیمی یک/ 2 باخت تیمی/ 11 برد انفرادی/ 24 باخت انفرادی/ 13- تفاضل/  امتیاز3 5-شهرداری چترود کرمان: 3 بازی/ برد تیمی صفر/ 3 باخت تیمی/ 9 برد انفرادی/ 27 باخت انفرادی/ 18- تفاضل/ امتیاز صفر

جدول رده بندی گروه2:

1- نفت تهران: 3 بازی/ 3برد تیمی/ باخت تیمی صفر/ 38 برد انفرادی/ 1 باخت انفرادی/ تفاصل 37/ امتیاز 9 2-هیات خراسان رضوی: 3 بازی/ 2 برد تیمی/ 1 باخت تیمی / 19 برد انفرادی/ 20 باخت انفرادی/ تفاضل1- / امتیاز 6 3-معدن انگوران زنجان: 3 بازی/ 1 برد تیمی/ 1 باخت تیمی/ 12 برد انفرادی/ 25 باخت انفرادی/ تفاضل 13-/ امتیاز 3 4-رنگ فیروزه شیراز: 3 بازی/ برد تیمی صفر/ 3 باخت تیمی/ 7 برد انفرادی/ 30 باخت انفرادی/ تفاضل 23-/ امتیاز صفر./با
برچسب ها: ووشو ، لیگ ، هفته پنجم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار