رییس سازمان ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران گفت: استانداردها باید با پیشرفت تكنولوژی‌ها به روز شوند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان،ˈنظام الدین برزگریˈاظهار داشت: برای پیشرفت جایگاه استاندارد در كشور باید با فناوری های روز جهان همسو و هماهنگ شویم.

وی افزود: از آنجایی كه استاندارد، پلی برای ارتباط بین دانش و صنعت است رعایت استانداردها می تواند در توسعه پایدار و ایجاد رفاه اجتماعی موثر باشد.

برزگری تصریح كرد: استاندارد واكسن اقتصاد مقاومتی است و باید استاندارد، تولید كننده و مصرف كننده در این محور حركت كنند.

رییس سازمان ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران با اشاره به اینكه كمیته فنی تدوین استانداردهای نانو هم اكنون در كشور فعال است، ادامه داد: ایران به دنبال برند و الگوی محصولات نانو است.

وی به شعار امسال سازمان ملی استاندارد با عنوان ˈضایعات كمتر نتایج بهتر، افزایش كارایی با استانداردهاˈ اشاره كرد و افزود: با توجه به توصیه مقام معظم رهبری در بالابردن كیفیت تولیدات واحدهای صنعتی، نقش سازنده استانداردها باید به خوبی در زندگی مشاهده شوند.

برزگری اظهار داشت: همه باید استاندارد كالا را به عنوان یك مطالبه ملی در سطح كشور طلب كنند چون استاندارد به عنوان درجه كیفی هر كالا متعلق به همه است و باید در راستای بهبود آن تلاش همگانی صورت گیرد.

رییس سازمان ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران تاكید كرد: فعالان عرصه استاندارد وظیفه بسیار مهمی به عهده دارند و باید به نحو مطلوب آن را انجام دهند./ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.