استاد برجسته دانشگاه علوم‌پزشکی تهران گفت: ریشه و آغاز بسیاری از مشکلات روحی و جسمی بریدن از معشوق و پرداختن به زندگی مادی است.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  سید‌حسن خاموشی در همایش اولیا و مربیان مدارس شهرستان دالاهو که در سالن فرهنگی ـ تربیتی امام‌خمینی ‌(ره) برگزار شد، ضمن تسلیت ماه محرم اظهار کرد: فلسفه، حکمت ماندگاری، ادامه فرهنگ عاشورا زیبایی، عظمت و شجاعت حسین‌بن‌علی (ع) و 72‌ تن از یاران این امام بزرگ بوده است.

خاموشی در مورد تعامل بین فرزندان، والدین گفت: درک نیاز سنی فرزندان بسیار مهم است، در صحبت کردن دو طرف با یکدیگر باید صبوری را پیشه گرفت و از بحث و جدال پرهیز کرد به فرزندان خود اجازه اظهارنظر بدهیم.

استاد برجسته دانشگاه علوم‌پزشکی تهران ریشه و آغاز بسیاری از مشکلات جسمی را بریدن از معشوق و پرداختن به زندگی مادی عنوان کرد.

وی با اشاره به مشکلات مربوط به گفتار درمانی افزود: یکی از نیازهای اساسی فرزندان محبت است، رشد سالم و مطلوب فرزندان در گرو ارتباط خوب آنها با والدین است.

خاموشی ارتباط با خداوند را شفابخش بسیاری از بیماری‌های روحی و جسمی دانست و ادامه داد: عشق به خدا تمامی موفقیت‌های زندگی را به‌دنبال دارد.

گفتنی است؛ سید‌حسن خاموشی از جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس بوده که 10سال از عمر خود را در زندان‌های ارتش بعث عراق سپری کرده است./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.