رئیس سازمان بسیج سازندگی استان خراسان‌رضوی گفت: 128 واحد مسکونی توسط بسیج سازندگی استان خراسان‌رضوی برای زلزله‌زدگان منطقه ورزقان احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، علیرضا تواضع با اعلام این خبر افزود : بنا به تدبیر فرماندهی کل سپاه پاسداران و ریاست سازمان بسیج مستضعفین مقرر شده بود که بسیج سازندگی تعدادی از استان‌های همجوار استان آذربایجان جهت احداث واحدهای مسکونی اعزام شوند و با اینکه استان خراسان‌رضوی در همجواری آذربایجان نبود، اما ما هم در این منطقه برای کمک به مردم حضور پیدا کردیم.

وی افزود: بسیج سازندگی استان خراسان‌رضوی ماموریت یافته است در روستای «چای کندی» از توابع شهرستان ورزقان 128 واحد مسکونی احداث کند که با توجه به زودرس بودن زمستان اولویت ساخت با خانواده‌های ساکن دائمی این روستا است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: زمین از 23 شهریورماه به ما تحویل شده است که متاسفانه زمان استفاده از ظرفیت بسیج دانشجویی گذشته بود اما اردوهای هجرت محلات ظرفیت خوبی بود.

تواضع خاطر نشان کرد : از نواحی جوین، نیشابور، تخته جلگه و گناباد گروه‌های جهادی زیادی اعزام شدند و استقبال مردم از اردوهای جهادی خوب بود./س

برچسب ها: احداث ، واحدهای ، مسکونی ، در ، ورزقان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.