وزير اوقاف دولت حماس اعلام کرد بيش از 25 مسجد در جريان حملات ارتش رژيم صهيونيستي به غزه هدف حمله قرار گرفته و آسيب ديده اند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري معا، "اسماعيل رضوان" در يک کنفرانس مطبوعاتي تصريح کرد بيش از بيست و پنج مسجد از جمله مساجد العباس، عباد الرحمان، امين محمد، مصعب بن عمير در حملات نظاميان اسرائيلي به غزه دچار آسيب و دو مسجد الرباط و الرحمان نيز به کلي منهدم شده اند.
رضوان از احمد الطيب شيخ الازهر و همتايانش در کشورهاي عرب و اسلامي و علما خواست از غزه ديدن کنند.
وي افزود نظاميان اسرائيلي همچنين مقبره شيخ شعبان و الطواري ، المحطه ، تل الزعتر و بني سهيلا را هدف حمله قرار داده است به نحوي که برخي اجساد به بيرون پرتاب شده اند.
رضوان با محکوم کردن جنايات و تجاوزگريهاي اسرائيل بر ضد ملت فلسطين و اماکن عبادي از جامعه جهاني و سازمانهاي حقوق بشر و همه آزاديخواهان در جهان خواست در جهت محاکمه و مجازات اشغالگران جنايتکار بکوشند.
وي همچنين از اتحاديه عرب و سازمان همکاري اسلامي خواست در جهت مهار دشمن متجاوز و حمايت از مردم فلسطين و مقدسات اسلامي در اين سرزمين به وظايف خود عمل کنند و از ملت فلسطين نيز خواست خويشتنداري ، همکاري و وحدت خود را تقويت و با عوامل شايعات نيز مقابله کنند.

برچسب ها: مسجد ، اسرائیل ، حماس ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار