مخاطبان شبکه جهانی سحر به قطع این شبکه بین المللی از ماهواره هات برد اعتراض کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه سحر، "سید سجاد حسین کاظمی" مدیر رادیو اهل بیت (ع) در اسلو پایتخت نروژ در رایانامه ای اعلام کرد: ما در اسلو قادر به دیدن برنامه هایتان نیستیم. مردم با رادیو اهل بیت (علیهم السلام) در اسلو تماس می گیرند و علت این موضوع را از ما می پرسند.

"زکیه غلام محمد" از ترکیه مخاطب سیمای اردوی شبکه سحر نیز عنوان کرده است:

«امیدوارم که ملعون هایی که شبکه های ایرانی را محدود کرده اند هر چه زودتر به عذاب خداوندی گرفتار شوند. آیا این ملعون ها فکر می کنند که می توانند با این کارها به اهدافشان برسند؟ خیر. انشاءالله کشور ایران شب و روز پیشرفت خواهد نمود. برای ما این تحریم ها تاثیری ندارد و ما شبکه مورد علاقه مان را می بینیم. قابل توجه است که دیگر مردم کانال های غربی را نمی پسندند و علاقه به کانال های ایرانی هر روز بیشتر می شود.»

 "ریاض حسین" از پاکستان نیز بیننده برنامه های اردوی سحر است ابراز کرده است:

 «سحر شبکه ای است که در آن ما می توانیم برنامه های سیاسی و غیره را ببینیم و در عین حال کاملا اسلامی است. لطفا کیفیت پخش آنرا همیشه خوب نگاه دارید.»

"عامر محمود" از پاکستان دیگر تماشاگر شبکه سحر است که در رایانامه خود چنین نوشته است:
« لابی صهیونیست ها برای جلوگیری از بازگویی حقیقت اقدامات زشتی نظیر قطع شبکه سحر از هات برد را انجام می دهند تا بتوانند سیاست هایشان را بر دنیا حکم فرما کنند و بدینوسیله مسلمانان از جنایات آنها بی خبر بمانند. در نتیجه این اعمال، آنها می توانند با اخبار نادرست اذهان مردم را مسموم کرده و موانع تثبیت اهداف شیطانی خود را از سر راه برمی دارند. این سیاست صهیونیست ها دارای دو وجه است: یعنی از طرفی محرومیت مسلمانان از اخبار صحیح و دیگری ارایه اطلاعات غلط، تا بدینوسیله آنها باقبول اخباری یکطرفه و جانبدارانه، حقیقتی ظاهری را قبول کرده و مخالفت با صهیونیست و شیطان را رها کنند.

ولی اهل فکر به یاری خدا می دانند که صهیونیست ها هیچگاه با مسلمانان دوست نخواهند بود و دشمنی آنها با اسلام و مسلمین جدی است. کسانی که آنها را دوست می پندارند اسیر حماقت خویش اند. متاسفانه عده ای در دام آنها گرفتار شده اند و به علت سیاست های دروغینشان  آلت دست صهیونیست ها گشته اند. به همین علت آنها علیه  منابع خبری غیر وابسته کشورهای مسلمان محدودیت وضع می کنند و بدین منظور حرکت مذبوحانه قطع برنامه های شبکه های ایرانی را اتخاذ نموده اند.»

از جمهوری آذربایجان نیز "نامیق ممدوف" در پیامی تاکید کرده است:

«دو سالی است که مخاطب شبکه سحر و رادیو آذری ایران هستم. این شبکه ها منبعی برای پاسخگویی به نیازهای معنوی ما هستند و از اینکه شبکه سحر از هاتبرد قطع شده است متاسفم.»

یک مخاطب فرانسوی به نام "روبرت" نیز به سیمای فرانسوی شبکه جهانی سحر اعلام کرده است:

«با تاسف متوجه شدم که دیگر امکان دست یابی به سرویس فرانسه شما از طریق ماهواره هات برد امکان پذیر نخواهد بود. خوشبختانه برنامه های سحر فرانسوی را که محتوای آن با عنایت و توانایی مجریان و کارشناسان تان روشن و دیدنی است را با اینترنت دنبال می کنم.»

پس از قطع شبکه سحر از ماهواره هات برد، برنامه های کانال 1 و 2 این شبکه بین المللی از طریق ماهواره های نایل ست، بدر و اکسپرس (کانال 1) و نایل ست، بدر، اکسپرس و آسیاست (کانال 2) قابل دریافت هستند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار