عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران با بیان اینکه آنچه در جریان فتنه 88 رخ داد نتیجه بی توجهی مسئولین و سیاسیون به رهنمودهای مقام معظم رهبری بود، گفت: اگر ما 30 یا 40 درصد از فرمایشات مقام معظم رهبری را عملی کنیم، 90درصد مشکلات کشور حل می شود.

احمد نجابت در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ درباره ریشه‌های فتنه 88 و اهانتی که به مراسم اباعبدالله حسین(ع) درعاشورای سال 88 رخ داد، اظهار داشت: آنچه در جریان فتنه 88 رخ داد نتیجه بی توجهی مسئولین و سیاسیون به رهنمودهای مقام معظم رهبری بود.

نجابت با بیان اینکه هنوز تلخی فتنه 88 در کلام مقام معظم رهبری احساس می شود، گفت: بسیاری از افراد شعار مرگ بر ضد ولایت فقیه را سر می دهند، اما این همه مسئله نیست؛ "مرگ بر ضد ولایت فقیه" باید در عملکرد افراد مشهود باشد.

وی در ادامه با تاکید بر نقش غرب و آمریکا در فتنه 88، افزود: اگر باور مردم به نظام اسلامی و آرمان های انقلاب نبود آمریکا تا وسط اتاق خواب ملت ایران هم می آمد.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگر ما 30 یا 40 درصد از فرمایشات مقام معظم رهبری را عملی کنیم، 90درصد مشکلات کشور حل می شود.

نجابت در پایان با بیان اینکه اگر اخلاق از سیاست خارج شود تبدیل به توطئه می شود، افزود: مقام معظم رهبری هر روز و هر ساعت بر وحدت، تنش زدایی و جلوگیری از ایجاد یاس و ناامیدی در مردم تاکید می کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: فتنه ، احمد ، نجابت ، رهنمود ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار