استاندار اردبیل گفت: افكار عمومی در دنیا بیدار شده و هر روز شاهد خیزش و فریاد اعتراض مردم آزاده جهان علیه صهیونیست ها در اقصی نقاط جهان هستیم .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل /  اكبر نیكزاد روز دوشنبه در شورای اداری اردبیل افزود: گرچه تریبون های بین االمللی تحت فشار و سلطه قدرت های استكباری اجازه موضع گیری علیه جنایات صهیونیست ها را به هیچ كس نمی دهند ولی عكس العمل ها علیه اسراییل از سوی مردم در كشورهای دنیا در حال افزایش است.

وی گفت : رژیم صهیونیستی هم اكنون بدترین جنایات را در غزه مرتكب می شود ، كودكان ، پیرزن ها و پیرمردهای فلسطینی قتل عام می شوند و قدرت های استكباری چشم به این جنایات بسته اند.

استاندار اردبیل گفت: این قدرت ها در حالی كه در قبال جنایات صهیونیست ها سكوت كرده اند همچنان دم از آزادی و حقوق بشر می زنند و این چنین سعی در فریب افكار عمومی دارد.

نیكزاد با اشاره به هجوم ددمنشانه اسراییل به غزه گفت : این امر نشان از وضعیت وخیم این رژیم جعلی دارد ، صهیونیست ها هم اكنون در سرزمین های اشغالی آرامش ندارند و حركت رو به اضمحلال این رژیم شتاب گرفته است .

او اظهار كرد: بیداری اسلامی نشات گرفته از انقلاب اسلامی امروز جهان را در برگرفته و این بیداری شالوده رژیم صهیونیستی را در خطر فروپاشی قرار داده است.

استاندار اردبیل در ادامه با گرامیداشت هفته بسیج گفت : اكنون كشور ما از سوی دشمنان تحت فشار قرار دارد و در این موقعیت تفكر بسیجی رهایی بخش كشور از مشكلات می باشد .

نیكزاد تاكید كرد باید با تمسك به این فرهنگ و وحدت و همدلی ، كار بیشتر سرلوحه عمل مردم و مسوولان قرار گیرد و حركت كشوردر مسیر توسعه و پیشرفت شتاب بیشتری گیرد.

وی اشتغال و تولید را از نیازهای اساسی كشور و استان ذكر كرده و گفت : در این حوزه ها كارها و خدمات بسیاری صورت گرفته ولی هنوز كارهای ناشده بسیاری نیز وجود دارد كه باید بسیج وار در جهت تحقق آنها اقدام كنیم./س 

 

برچسب ها: اردبیل ، افکار ، عمومی ، دنیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.