رئیس اتحادیه هتلداران خراسان‌رضوی گفت: پیش‌بینی می‌شود با فرا رسیدن روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی 70 درصد ظرفیت هتل‌های مشهد اشغال شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد محمد قانعی اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود با فرا رسیدن روزهای تاسوعا و عاشورا حسینی که پس از تعطیلات آخر هفته قرار گرفته70 درصد ظرفیت هتل‌های مشهد اشغال شود.

قانعی تاکید کرد: در دهه آخر صفر و همزمان با شهادت امام رضا(ع) 100 درصد هتل‌های مشهد اشغال می‌شود و نیاز به ظرفیت مضاعف نیز داریم.

رئیس اتحادیه هتلداران خراسان‌رضوی با اشاره به ظرفیت اسکان مسافران در هتل‌های سطح شهر مشهد اظهار کرد: 75هزار تخت در هتل‌های سطح شهر مشهد وجود دارد و 75درصد این هتل‌ها در اطراف حرم مطهر قرار دارند.

قانعی با اشاره به اشغال 100 درصدی هتل‌ها در ایام شهادت امام رضا(ع) گفت: علاوه بر هتل‌های مشهد25 هزار تخت در هتل آپارتمان‌ها، مسافرخانه‌ها و مهمانسرا وجود دارد؛ ضمن اینکه زائرسرا، حسینیه و مدارس نیز در این ایام برای اسکان مسافران آماده است.

وی در ارتباط با نرخ هتل‌های مشهد اظهار کرد: قیمت هتل‌های مشهد بسته به نوع و درجه هتل متفاوت است که اتاق دو نفره از 30هزار تومان تا 270هزار تومان است.

برچسب ها: هتل ، مشهد ، عاشورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.