فیلم "گرگ و میش: سپیده دم2" صدرنشین جدول پرفروشترین های این هفته شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از آي ام دي بي، "گرگ و میش: سپیده دم2" در اولین هفته اکران خود، با فروشی معادل 141 میلیون دلار در صدر جدول پرفروشترین های این هفته قرار گرفت.
گارگردان: بیل کاندون
نویسنده: ملیسا روزنبرگ
بازیگران: رابرت پتینسون، کریستین استوارت، تیلور لاتنر......
خلاصه داستان: پس از تولد دختر ادوارد و بلا، بلا و ادوارد از بقیه خون آشام های هم پیمانشان دعوت می کنند تا در کنار هم از دخترشان حمایت کنند ...

"اسکای فال" (سقوط آسمان) آخرین فیلم از سری فیلمه ای جیمز باند در دومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 41.5میلیون دلار مجموع فروش خود را به 161 میلیون دلار و در رتبه دوم جدول پرفروشترین های این هفته قرار گرفت.
گارگردان: سم مندز
نویسندگان: نیل پرویس و رابرت وید
بازیگران: دنیل کریگ، خاوير باردم، نائومی هریس......
خلاصه داستان: در"اسکای‌فال" وفاداری جیمز باند به "ام" مورد آزمون قرار می‌گیرد و این زمانی است که گذشته "ام" فاش می‌شود و "ام آی 6"‌ (اداره اطلاعات خارجی بریتانیا) مورد حمله قرار می‌گیرد.

"لینکلن" در دومین هفته اکران خود، با فروشی معادل 21 میلیون دلار مجموع فروش خود را به 22.4 میلیون دلار و در رتبه سوم جدول پرفروشترین های این هفته قرار گرفت.
گارگردان: استیون اسپیلبرگ
نویسندگان: دوریس کرنز گودوین، تونی کوشنر
بازیگران: دانیل دی-لوئیس، سالی فیلد، تامی لی جونز......
خلاصه داستان: "لینکلن" درامی افشا کننده است که به واپسین ماه های دوران ریاست جمهوری لینکلن می پردازد. ماه هایی پر آشوب و سرشار از تنش که شانزدهمین رئیس جمهور ایالت متحده را وارد چالش هایی حیاتی کرده است. ملتی که جنگ‌های انفصال و زمزمه هایی جدی در راستای تحولاتی بنیادین، آن‌ها را از هم جدا کرده است.

انیمیشن " رالف ویرانگر" در سومین هفته اکران خود با فروش 18.3میلیون دلاری مجموع فروش خود را به 121 میلیون دلار و در رتبه چهارم جدول پرفروشترین های این هفته قرار گرفت.
گارگردان: ریچ مور
نویسنده: جنیفر لی
صدا پیشگان: جان سی. رایلی ، سارا سیلورمن، جک مک برایر، جین لینچ......
خلاصه داستان: یک شخصیت منفی بازی های ویدیویی می خواهد که یک قهرمان باشد و رویای خود را به واقعیت تبدیل کند. اما جستجوی او برای تحقق رویایش تمام دنیای او و مکانی که زندگی می کند را در خطر ویرانی قرار می دهد و...

فیلم "پرواز" در سومین هفته اکران با فروش 8.62 میلیون دلاری مجموع فروش خود را به 61.3  میلیون دلار و در رتبه پنجم جدول پرفروشترین های این هفته قرار گرفت.
گارگردان: رابرت زمه‌کيس
نویسنده: جان گاتینز
بازیگران: دنزل واشنگتن، جان گودمن، دون چيدل.....
خلاصه داستان: یک خلبان معمولی که با مهارتی خاص، هواپیمای در حال سقوط را سالم به زمین می‌نشاند، از سوی مسئولان، لقب یک قهرمان را می‌گیرد.اما پس از مدتی یک گروه تحقیق روی این پرونده کار می کند و با مدارک و اسنادی روبرو می‌شوند که حکایت از چیز دیگری دارد. این مدارک نشان می دهد خلبان، همان آدمی نیست که نشان می‌دهد و در حادثه سقوط هواپیما، ماجرای دیگری پنهان است و زندگی این خلبان تبدیل به یک کابوس می‌شود..../ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار