یکی از ساکنان نوار غزه در تماس تلفنی با شبکه فرانس بیست و چهار خاطر نشان کرد رژیم صهیونیستی به عمد غیرنظامیان و زیرساختهای نوار غزه را هدف قرار می دهد.


به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازشبکه فرانس24 ؛ نبیلا از ساکنان نوار غزه گفت پس از حملات روزهای اخیر اسرائیل ، بالگردهای آپاچی اسرائیلی هرگز آسمان غزه را ترک نکرده اند. در شمال غزه در منطقه بیت لاهیا بمبارانها بسیار شدید تر است. هر پنج دقیقه راکتهایی از جنگنده های نظامی اسرائیلی شلیک می شود، کودکان فریاد می کشند و همه نگران به نظر می رسند. در خانه ها مواد غذایی کافی نیست. اوضاع کنونی برای ساکنان غزه، وضعیت جنگی است.

این شاهد فلسطینی ادامه داد: از همان شاهد حمله وحشیانه به نوار غزه و غیرنظامیان و کودکان بودیم . اسرائیل به بهانه حمله به تروریستها کودکان دو سال و نیمه فلسطینی را می کشد. قتل کودکان و غیرنظامیان ، به منزله جنگ است.

وی افزود: زندگی روزمره ما بسیار دشوار شده است. بمباران ها بخشی از خانه خواهرم را نابود کرده اند و او به همراه سه فرزندش به خانه ما آمده است. صدای انفجارها بسیار شدید است و دیوارها با هر انفجار می لرزد.

وی ادامه داد: دختر کوچکم مدام می ترسد و من نگران جان او هستم. فرزند همسایه ما تکه تکه شد و فقط بخشهایی از بدون او پیدا شده است. ناتوانی من در محافظت از فرزندم بیش از هر چیز دردناک است.

وی ادامه داد: ملت فلسطین به دنبال صلح است اما ما مدام مورد حمله قرار می گیریم. اگر تهاجم اسرائیل ادامه یابد، باید پاسخی قاطع به آن داد. در جنگ قبلی، شاهد واکنشی قوی از جانب مقاومت فلسطین نبودیم اما به رغم همه این اوصاف اسرائیل به غزه حمله کرد و افراد زیادی را به قتل رساند و زیرساختهای نوارغزه را به کلی منهدم کرد. ما همواره به دنبال صلح بودیم، سالها در انتظار صلح بودیم اما تا به امروز دیده ایم که اسرائیل به دنبال صلح نیست.

گفتنی است یک منبع بیمارستانی اعلام کرد جسد یک نوزاد شیرخواره از زیر آوار خانه ای که در محله النصر در شمال غزه بمباران شده بود بیرون کشیده شد.

برچسب ها: کودک ، اسرائیل ، قربانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار