در راستای بیانات مقام معظم رهبری و اجرای سیاستهای تبیین شده، چهارمین جلسه شورای سیاستگذاری اقتصاد مقاومتی و بخش خصوصی باهماهنگی مرکز تجارت جهانی ایران، فردا (یکشنبه) در شهرداری تهران برگزار می شود.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از دبیرخانه اقتصاد مقاومتی و بخش خصوصی، در راستای بیانات مقام معظم رهبری در جهت اتخاذ رویکر اقتصاد مقاومتی و اجرای سیاستهای تبیین شده، چهارمین جلسه شورای سیاستگذاری اقتصاد مقاومتی و بخش خصوصی با حضور اعضاء این شورا فردا (یکشنبه) در محل شهرداری تهران برگزار می شود.

براساس اين گزارش، سومین جلسه شورای سیاستگذاری (اقتصاد مقاومتی و بخش خصوصی) روز چهارشنبه مورخ 10/08/1391 با حضور تقریباً نیمی از اعضاء شورا در سازمان صدا و سیما برگزار شد، بنابراين اعضاء از این فرصت استفاده نموده و از اعضاء غایب درخواست  کردند تا در جلسات آتی این شورا حضور یافته و قدمهای مثبتی را در جهت اجرائی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری بردارند . 

این گزارش می افزاید: طبق تصویب اعضاء شورا، مقرر شده است تا اطلاع رسانی دقیق و منظمی در ارتباط با مفهوم اقتصاد مقاومتی، نقش و وظیفه بخش خصوصی و همچنین اهداف همایش اقتصاد مقاومتی و بخش خصوصی از طریق صدا و سیما آغاز شود. 

همچنین طبق تصویب اعضاء شورا قرار بر این شد تا در برخی از جلسات آتی این شورا تعدادی از مدیران عامل شرکتهای برتر و صاحب برند داخلی و رؤسای اتحادیه ها و تشکلهای صنفی جهت همفکری با اعضاء شورای سیاستگذاری اقتصاد مقاومتی و بخش خصوصی انتخاب و بمنظور مشارکت در جلسات رسماً دعوت شوند. 

لازم بذکر است که در پایان سومین جلسه شورای سیاستگذاری اقتصاد مقاومتی و بخش خصوصی بنابه درخواست معاون شهردار تهران جهت میزبانی جلسه آینده، مقررشد تا جلسه چهارم شورا فردا در محل شهرداری تهران برگزار شود./عب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار