معاون رييس‌جمهور در اجراي قانون اساسي و مسئول مرکز امور روحانيت رياست جمهوري در دومين همايش مشاورين امور روحانيت استان‌ها در قم گفت: هدف اصلي اين همايش تبيين ساختار و شرح وظايف مشاورين امور روحانيت استان‌هاست.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام والمسلمين ميرتاج‌الديني با بيان اينکه سوال از دکتر احمدي‌نژاد را به نفع مصالح کشور و مسايل اقتصادي نمي‌دانيم، تأکيد کرد: با توجه به اينکه اين سوال مطرح شده، رييس‌جمهور و دولت آمادگي کامل دارد که براي مردم درباره مشکلات اقتصادي توضيح دهد.
وي با بيان اينکه روحانيون و مشاوران روحانيت در استان‌ها قبل از تنوير افکار عمومي بايد در تنوير افکار نخبگان درباره مشکلات اقتصادي گام بردارند، تصريح کرد: با برگزاري جلسات ويژه در استان‌ها و رابطه با علما و روحانيون بايد مشکلات اقتصادي براي آنها تبيين شود.
مسئول امور روحانيت رياست جمهوري با بيان اينکه "30 تا 50 درصد اقتصاد مقاومتي، مقابله با عمليات رواني دشمن است"، اظهار کرد: تبيين اقتصاد مقاومتي براي نخبگان و آحاد مردم مي‌تواند با کمک روحانيت در استان‌ها انجام شود که در رفع مشکلات اقتصادي مردم و کشور تاثير بسزايي خواهد داشت./ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.