معاون بازاریابی همراه اول گفت: 450 خدمات ارزش افزوده همراه اول در تله کام 2012 توسط 4 شرکت ارائه شد.

محمد مهدی عطوفی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: خدمات ارزش افزوده همراه اول توسط 4 شرکت مبین وان، راه پویان همتا، تله پرومووپردیس اول که 12 میلیون مشترک را تحت پوشش قرار داده ارائه شد.

وی یکی از مهمترین سرویس های نمایشگاه تله کام را فروشگاه زنجیره ای دانست و اظهار داشت: از جمله محصولات این فروشگاه عرضه بسته های گوشی و سیم کارت است.

عطوفی تصریح کرد: در بخش خدمات ارزش افزوده فضای کسب و کار همراه اول گسترش یافته و غیر از شرکت های همکار حتی اشخاص نیز می توانند با ایده های جدید خود در این فضا فعالیت کنند.

معاون بازاریابی همراه اول در خصوص پیگیری مزاحمت تلفنی خاطر نشان کرد: جهت پیگیری مزاحمت های تلفنی کاراترین سیستم را داشته و نکته اصلی این بوده که برای قطع خط فرد مزاحم باید ادله کافی وجود داشته و با راه اندازی سرویس های غیر حضوری با کدهای محرمانه این خدمت نیز از طریق غیر حضوری قابل پیگیری باشد.

وی یکی دیگر از سرویس های ارائه شده در نمایشگاه امسال را کد محرمانه اعلام کردکه از طریق این سرویس به گوشی فرد پس از احراز هویت رمز هویت رمز محرمانه ای ارسال می گردد که غیر از خود فرد هیچکس حتی اپراتور دفاتر خدمات ارتباطی نیز نمی تواند اطلاعات آن فرد را ببیند.

عطوفی با اعلام اینکه همراه اول بیش از 55 میلیون سیم کارت ثبت شده و حدود 40 میلیون سیم کارت فعال در لحظه دارد بیان داشت: با محدودیت شماره های که داریم باید از شماره های موجود بیشترین استفاده را کرده و باید شماره هایی را که استفاده نمی شود را به متقاضیان جدید بدهیم./ل

برچسب ها: همراه اول ، سیم کارت ، ایده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار