رییس اتاق بازرگانی ، صنایع ،معادن و كشاورزی اهواز گفت: اولین نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی استان خوزستان در استان بصره كشور عراق 27 دی ماه سال جاری به مدت چهار روز تا 30 دی ماه افتتاح می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛' عبدالرحمن سلیمانی' اظهار داشت : این نمایشگاه با هدف معرفی توانمندی های استان خوزستان در زمینه تولیدات و صادرات در تمامی بخش ها از جمله كشاورزی و صنعت در مركز نمایشگاه بین المللی استان بصره عراق برگزار می شود .

وی گفت: نمایشگاه با مجوز رسمی از سازمان توسعه و تجارت ایران و با هماهنگی و همكاری استانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان برگزار می شود.

سلیمانی ادامه داد: زیرگروه هایی كه امكان مشاركت در این نمایشگاه را دارند شامل؛ مصالح ساختمانی، صنایع بسته بندی، پوشاك، مواد غذایی و آرایشی و بهداشتی، نفت، مواد شیمیایی و رنگ، دكوراسیون، داخلی منزل، صنایع پلاستیك، محصولات كشاورزی و صنایع دستی است.

رییس اتاق بازرگانی اهوازبا اشاره به آخرین مهلت واریزوجه توسط متقاضیان گفت: داوطلبان شركت كننده در این نمایشگاه پس از تكمیل فرم درخواست و انتخاب شماره غرفه مورد نظركه در سایت قابل رویت است، برای قطعی شدن ثبت نام، 20 درصد مبلغ غرفه را با مراجعه حضوری به واحد امور مالی مستقردر محل نمایشگاه های خوزستان به صورت نقدی پرداخت و فیش آن را دریافت كنند.

وی گفت: تمامی شركت هایی كه در این نمایشگاه شركت می كنند می توانند اطلاعات لازم در این نمایشگاه را از سایتwww.tpo.ir به دست آورند. /ب
برچسب ها: نخستین ، نمایشگاه ، بصره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.