نعیم سعدآوی گفت: با چنین برنامه ریزی بی نظمی، جام حذفی فقط به تیم ها ضربه می زند و هیچ سودی برای فوتبال کشور نخواهد داشت.

نعیم سعدآوی مربی تیم فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: جام حذفی امسال به هیچ عنوان شرایطی مثل سال های گذشته ندارد و حقیقی نیست.

وی ادامه داد: این جام هیچ معنی و مفهومی ندارد چرا که برای برگزاری یک تورنمنت مهم باید همه چیز از قبل مشخص باشد و قرعه کشی ها از گذشته به صورت کامل انجام شود.

وی تاکید کرد: متاسفانه امسال شرایطی به وجود آمده که بسیار دیرهنگام زمان جام حذفی و قرعه کشی ها اعلام شد و هنوز هم این قرعه کشی ها به صورت کامل انجام نشده است و این یکی از نقاط ضعف بزرگ مسئولان است.

وی تصریح داشت: برگزاری این جام حذفی نه تنها به تیم ها کمکی نمی کند بلکه ضرر هم می زند و مسئولان انگار تنها قصد داشته اند فقط مسابقاتی را برگزار کنند و به فکر تیم ها نبوده اند.

** برنامه خوبی برای تعطیلات انجام دادیم

سعدآوری در خصوص این دوران تعطیلات و وقفه لیگ بیان داشت: در وقفه بوجود آمده همه تیم ها تا اندازه ای از شرایط مسابقات و بازی ها فاصله می گیرند که تیم فولاد سعی داشت با یک برنامه ریزی خوب خود را از شرایط مساعد خود دور نکند.

وی ادامه داد: تمرینات خوبی در این تعطیلات داشتیم و بازی های دوستانه ای نیز برای حفظ آمادگی خود انجام دادیم و با تیم صنعت نفت نیز مسابقه ای برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: البته در این میان یک بازی نیز در بین خودمان برگزار کردیم تا به نقاط ضعف و قدرتمان آشنایی بیشتری پیدا کنیم.

** باید در صدر جدول بودیم

سعدآوری در خصوص جایگاه فولاد در جدول مسابقات بیان داشت: اگر چه با تیم صدرنشین تنها 5 امتیاز فاصله داریم ولی به دور از تعارف حق ما بود که اکنون صدرنشین جدول مسابقات باشیم.

وی ادامه داد: البته فرصت سوزی و هدر دادن موقعیت های گل و در نتیجه برد برای همه تیم های لیگ اتفاق می افتد و امری طبیعی است.

وی تاکید داشت: معمولا عواملی از جمله بدشانسی، کم تجربگی و اشتباهات فردی باعث می شود تا تیم ها نتوانند از همه فرصت های خود برای کسب نتیجه و ارتقا جایگاهشان در جدول مسابقات استفاده کنند.

وی بیان داشت: با همه این وجود، فولاد هم اکنون جایگاه خوبی دارد و امیدواریم در بازی های آینده بتوانیم جایگاه فعلی مان را نیز بهبود ببخشیم.

وی تاکید کرد: 3 بازی مانده ما تا نیم فصل با تیم های قدرتمندی است و کمی دشوار است که البته ما نیز شرایط خوبی داریم و سعی داریم تا حداکثر امتیازات را از این دیدارها کسب کنیم و جایگاه فعلی مان را نیز بهتر کنیم.

** آرش افشین بازیکن بسیار توانمندی است

سعدآوی در خصوص آرش افشین بیان داشت: افشین قرار بود یک هفته تا 10 روز در فرانسه حضور پیدا کند که با دعوت به تیم ملی قرار شد 2 روز برود و بازگردد که البته بعد هم از لیست تیم ملی خط خورد.

** 2 سال است بازیکنان جوانانمان را ندیده ایم

سعدآوی در خصوص تیم ملی جوانانمان بیان داشت: نزدیک به دو سال است که حدود 4 تا 5 بازیکن ثابت در تیم ملی داریم که آنها را ندیده ایم.

وی بیان داشت: بازیکنانی که عضو باشگاه های ما هستند ولی در طول 2 سال این بازیکنان را حتی یک بار هم ندیده ایم و آن ها در توجیه رفتارهای خود می گویند 30 تا 35 اسم بازیکن را انتخاب کنید. دریغ از اینکه آنها را ببینیم و البته این شرایط به هیچ عنوان مساعد نیست ** به دنبال گزینه های مناسب هستیم

سعدآوی در خصوص فصل نقل و انتقالات بیان داشت: همچون سایر تیم ها به دنبال گزینه های مناسب برای فصل نقل و انتقالات می باشیم.

وی تاکید کرد: در میان گزینه های داخلی، موردهای خارجی را نیز در نظر داریم که در صورت توافق و با صلاحدید اعضای کادر فنی اقدام به ملحق کردن آنها به تیم می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم شرایط تیم فولاد در ادامه مسابقات ارتقا بیشتری یابد و به جایگاه واقعی خود در جدول برسیم./آق

برچسب ها: جام ، حذفی ، تورنمنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار