مربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برخي افراد بر اساس روابط، وارد باشگاه هاي اسم و رسم دار مي شوند و براي مطرح كردن خود بر عليه برخي زحمتكشان اظهار نظر مي كنند تا خود را مطرح كنند و كمبود هايشان را از اين طريق جبران كنند.

نعيم سعدآوي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: در مورد اظهار نظر زارع درخصوص مايلي كهن بايد بگويم كه برخي افراد بر اساس بعضي روابط به باشگاه هاي اسم و رسم دار راه مي يابند و تا قبل از اين اتفاقات كسي اين افراد را نمي شناخت.

وي افزود: اين افراد پس از حضور در باشگاه هاي بزرگ حرمت خيلي از مسائل و افراد را رعايت نمي كنند و قصد دارند با اظهار نظرات خود بسياري از كمبودهايشان را جبران كنند.

وي تصريح كرد: اين گونه اظهار نظرات هيچ ارتباطي به وظايف اين افراد در فوتبال ندارد و كارشناسي نيست اين افراد بيشتر جوياي نام هستند و براي مطرح كردن خود دست به چنين اقداماتي مي زنند.

*همه بايد حرمت زحمتكشان ورزشي را نگه دارند

سعدآوي در اين زمينه افزود: زارع در حد و اندازه مربيان نيست و نبايد حرمت افراد زحمتكش هم چون مايلي كهن توسط برخي افراد ريخته شود.

وي افزود: اميدوارم در آينده شرايط به گونه اي فراهم شود كه همه به پيشكسوتان احترام بگذارند و حرمت اين زحمتكشان رعايت و حفظ شود.

مربي تيم فوتبال فولاد خوزستان تصريح كرد: در دوره هاي گذشته نيز جذب افرادي هم چون زارع در باشگاه ها ديده مي شد ولي اين افراد چون با احترام و حرمت و ورزش ناشناخته هستد خيلي زود كنار گذاشته مي شوند.

وي اظهار داشت: ولي لازم است تا اين افراد در چد صباحي كه در ورزش فعاليت مي كنند حرمت ها را نگه دارند.

* نتوانستيم گزينه هاي مطلوب خود را جذب كنيم

سعدآوي در زمينه تيم فولاد خوزستان بيان داشت: خوشبختانه هيچ مشكلي در تيم فولاد وجود ندارد و در همين اهواز مشغول به تمرينات خود هستيم .

وي افزود: خوشبختانه شرايط كمپ ما مناسب بود و زمين مساعد و آب و هواي خوبي نيز در اهواز داريم، مصدوميت بازيكنانمان نيز به پايان رسيده است و همه در تمرينات گروهي تيم شركت مي كنند.

سعدآوي عنوان داشت: برخي گزينه ها را براي جذب در نيم فصل مدنظر داشتيم كه نتوانستيم آن ها را جذب كنيم چرا كه شرايط بازيكنان به گونه اي بود كه نتوانستند با باشگاه مبدا خود به توافق برسند.

وي بيان داشت: در تمرينات خود، بازي هاي تداركاتي نيز با تيم هايي هم چون نفت اميد برگزار كرديم و نقاط ضعف خود را مشخص كرديم.

سعدآوي خاطرنشان كرد: اميدوارم تيم فولاد بتواند در نيم فصل دوم رقابت ها با جذب مهر ه هاي مورد نياز عملكرد خوبي داشته باشد و با جبران امتيازات هدر رفته، جايگاه خود را در جدول مسابقات بهبود بخشد و بتوانيم هواداران اهوازي را از تيم خود خوشحال كنيم./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار