مربي تيم فولاد خوزستان گفت: متوسل زاده بازيكن بسيار خوب و با اخلاقي بود كه در همين دوران كوتاه حضورش در تيم فولاد خاطرات خوبي از وي داريم و اميدوارم وي به هر تيمي مي پيوندد موفق شود.


نعيم سعدآوي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: متوسل زاده بازيكن بسيار خوب و با اخلاقي بود و در همين مدت كوتاه خود خاطرات خوبي از وي داريم.
وي افزود: متوسل زاده همواره نسبت به كار و وظيفه خود تعهد كامل داشت ولي شرايط از لحاظ فني به گونه اي شد كه نتوانستيم در تركيب اصلي از وي استفاده كنيم و وي از تيم جدا شد طبق آخرين اخباري كه شنيده ايم قصد پيوستن به تيم پاس را داشت كه اميدوارم در هر جايي كه مشغول به بازي است موفق و پيروز شود.
* مس سرچشمه را دست كم نمي گيريم
سعدآوي در خصوص ديدار هفته نوزدهم تيمش مقابل تيم مس سرچشمه بيان داشت: در هفته نوزدهم ليگ به مصاف تيم مس سرچشمه مي رويم سرچشمه اي ها در نيم فصل تغييرات زيادي را ايجاد كرده اند و شناخت زيادي از وضعيت فعلي آن ها نداريم.
وي افزود: به بازيكنانمان متذكر شده ايم كه تيم مس سرچشمه را دست كم نگيرند مس سرچشمه عليرغم اينكه در قعر جدول قرار دارد ولي مي تواند براي هر تيمي مشكل ساز شود به ويژه اينكه در حال حاضر پس از پيوستن بازيكنان جديد از شرايط اين تيم آگاهي نداريم.
وي ادامه داد: تمام تلاشمان را بكار مي بنديم تا مقابل تيم مس سرچشمه در ورزشگاه تختي اهواز با حمايت هواداران به پيروزي برسيم و جايگاه خود را در جدول بهبود بخشيم.
* از بازي بازيكنانم در بوشهر رضايت دارم
سعدآوي در خصوص ديدار هفته هجدهم تيمش مقابل تيم شاهين بوشهر بيان داشت: معتقدم در ديدار با تيم شاهين بوشهر روز بسيار خوبي داشتيم و موقعيت هاي متعدد گلزني بر دروازه بوشهري بوجود آورديم و به پيروزي هم رسيديم.
وي افزود: عليرغم اينكه آن ديدار در ورزشگاه بوشهري ها برگزار شد ولي توانستيم نبض بازي را در دستان خود بگيريم و به 3 امتياز حساس اين ديدار برسيم.
وي بيان داشت: بازيكنانمان تمام برنامه ها را در زمين مسابقه انجام دادند و از آن ها رضايت دارم و اتفاق خوب ديدار با شاهين اين بود كه پاي آراش افشين دوباره به گلزني باز شد و بسيار خوشحاليم كه توانستيم شروع خوبي در نيم فصل دوم داشته باشيم و بايد سعي كنيم روند رو به رشدي در نيم فصل رقابت ها داشته باشيم تا به روزهاي اوج خود بازگرديم.
* در بحث داوري دخالت نمي كنم
وي در خصوص قضاوت ديدار هفته هجدهم تيمش مقابل تيم شاهين بوشهر بيان داشت: به خودمان اجازه نمي دهيم كه در بحث داوري دخالت كنيم البته اعتراض هايي در اين زمينه داشتيم و به چند صحنه مشكوك بوديم به عنوان مثال روي صحنه پنالتي اعتراض هايي داشتيم و بازيكنانمان تحت تاثير اين جريان قرار گرفتند چرا كه به سختي موفق به گلزني شده بودند و با اين پنالتي بازي به تساوي كشيده شد.
وي در خصوص ادعاي برخي از شاهيني ها مبني بر اتلاف وقت از سوي بازيكنان فولاد بيان داشت: به هيچ وجه اتلاف وقت از سوي بازيكنان ما صورت نگرفت به اذعان خبرنگاران در ديدارهفته هجدهم، فولاد نسبت به شاهين برتري محسوسي داشت ما هم در زمينه توپ و ميدان و هم از لحاظ فني و تيمي عملكرد مناسبي داشتيم و در فوتبال تيم هاي ضعيف به دنبال ضد فوتبال هستند و و وقتي ما تيم برتر ميدان بوديم علتي براي ضد فوتبال و اتلاف وقت باقي نمي ماند آمار نشان مي دهد كه از هر جهت نسبت به تيم ميزبان ارجعيت داشتيم.
وي در خصوص وجود مصدوميت در تيم فولاد خوزستان بيان داشت: هيچ بازيكن مصدوم و محرومي نداريم و خوش بختانه همه بازيكنان با انگيزه بسيار زياد در تمرينات حضور مي يابند و قصد داريم تا در نيم فصل دوم امتيازات به هدر رفته در نيم فصل اول را جبران كنيم و به رتبه خوبي در جدول برسيم و دل هواداران را نيز شاد كنيم و بتوانيم به عنوان نماينده شايسته اي از استان خوزستان باشيم.
وي خاطر نشان كرد: هدف تمام اعضاي حاضر در فولاد خوزستان موفقيت تيم است و همه با هم براي رسيدن به موفقيت تمام تلاش خود را بكار مي بنديم./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار