مربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در ديدار با تيم شهرداري از قضاوت داور راضي بوديم و بايد بگويم كه در فرهنگ باشگاه فولاد اعتراض به داوري جايي ندارد و تمام تلاشمان را بكار مي بنديم تا مصدومانمان را به بازي با صبا برسانيم.

نعيم سعدآوي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: در هفته بيست و چهارم به مصاف تيم شهرداري تبريز رفتيم. ديدار ما با اين تيم ديدار خوبي بود و با شناخت كامل و بازي را تحت كنترل خود در آورديم و 2 موقعيت مناسب داشتيم كه نتوانستيم آن ها را تبديل به گل كنيم و با يك گل كه زديم و تك گلي كه دريافت كرديمب ازي را با نتيجه يك بر يك به پايان رسانديم.

وي ادامه داد: به دليل فشردگي زياد مسابقات، چند بازيكن مصدوم در تركيب تيم خود داشتيم و در زمين مسابقه حضور نداشتند هم چنين خستگي مفرط بازيكنانمان باعث شد تا بتوانيم به نتيجه مطلوب خود دست پيدا كنيم.

*مجبور شديم به بازيكنانمان استراحت بدهيم

وي در خصوص استراحت، بازيكنان بيان داشت: به دليل اينكه بازيكنان از نظر فيزيكي و آمادگبي جسماني در شرايط خوبي قرار نداشتند مجبور شديم امروز را به آن ها استراحت بدهيم. اگر چه بازيكنان ما در همين وضعيت خستگي توانستند موفق به گلزني هم بشوند و از بازي آن ها راضي بوديم و اميدوارم در بازي بعدي بتوانيم شايستگي هاي خود را بيش از پيش نشان دهيم.

*اعتراض به داوري نداشتيم

سعدآوي در خصوص داوري ديدار فولاد-شهرداري تبريز بيان داشت:‌ هيچ اعتراضي به داوري مسابقه فولاد-شهرداري نداريم. به طور كلي در فرهن باشگاه فولاد، اعتراضي به داوري وجود ندارد و سعي مي كنيم هيچ گاه در زمينه داوري اظهار نظر نكنيم و اجازه دهيم كارشناسان در اين خصوص نظر بدهند.

وي ادامه داد: تيمي كه براي پيروزي و موفقيت خود تلاش مي كند، بايد بي اهميت به داوري به بازي خود بپردازد.

*در بازي برگشت، با انگيزه اي مضاعف به مصاف صبا مي رويم

سعدآوي در خصوص ديدار هفته بيست و پنجم تيمش مقابل تيم صبا قم بيان كرد: در روز پنج‌شنبه و درطي مسابقه هفته بيست و پنجم ليگ برتر به مصاف تيم صبا قم مي‌رويم.

به طور حتم ما نيز بر اين باوريم كه صبا در اين فصل به عنوان تيمي شگفتي ساز ظاهر شده است و به نتايج مطلوبي دست پيدا كرده و شايد هيچ كس انتظار نداشت كه تيم جوان،‌دونده و با انگيزه صبا تا اين جاي مسابقات به اين رتبه و جايگاه برسد و قابل تقديراست.

وي اظهار داشت:‌در ديدار رفت مقابل تيم صبا قم بازي خوبي انجام داديم و حتي مستحق برد و كسب 3 اميتاز بوديم ولي متاسفانه در آن ديدار تيم صبا موفق شد از غفلت بازيكنان ما استفاده كند و گل برتري را به ثمر برساند.

وي ادامه داد:‌ متاسفانه در بازي رفت با صبا فرصت كسب امتياز را از دست داديم و سعي داريم كه در بازي برگشت شرايط آن زمان خود را جبران كنيم و شك نكنيد در بازي برگشت با انگيزه‌اي مضاعف به ميدان مي‌رويم.

*سعي مي كنيم مصدومان را به بازي بعدي برسانيم

سعدآوي در زمينه بازيكنان مصدوم تيم بيان داشت: در حال حاضر چند بازيكن كليدي و مهم ما مصدوم هستند از جمله اين بازيكنان مصدوم آرش افشين مي‌باشد كه جزء كليدي ترين بازيكنان ما مي‌باشند.

وي ادامه داد:‌ در طي چند روز باقي مانده تمام تلاشمان را بكار مي‌بنديم تا كادر پزشكي با تمهيداتي كه انديشيده اين بازيكنان مصدوم را به بازي با صبا برساند تا بتوانيم از آنها در تيم خود استفاده كنيم.

*فولاد به تعهدات مالي‌اش عمل مي‌كند

سعدآوي در خصوص مسائل مالي در باشگاه فولاد بيان داشت: خوشبختانه در باشگاه فولادمشكل مالي وجود ندارد باشگاه فولاد از جمله باشگاه‌هاي است كه در طول اين سالها اثبات كرده است كه به تعهدات مالي‌اش عمل مي‌كند و خوشبختانه هيچ مشكلي در اين زمينه نداشتيم و مسئولان باشگاه تمام تلاششان را بكار بسته‌اند تا از اين نظر فشاري بردوش بازيكنانمان نباشد.

وي خاطر نشان كرد: اميدوارم تيم فولاد بتواند در آينده عملكرد خوبي داشته باشد و جايگاه خود را در جدول ليگ بهبود بخشد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار