اين گزارش نقدي است بر عملكرد باشگاه ريشه دار فولاد كه اين روزها شرايط خوبي ندارد و نگاهي است هر چند گذرا به اتفاقاتي كه ممكن است در شرايط فعلي اين تيم اثر گذاشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران تيم فوتبال فولاد در فصل گذشته نتوانست به جايگاه مطلوبي در جدول ليگ دست پيدا كند.

هواداران متعصب اهوازي نيز ناراضي از نتايج و سرمربي خود بودند تا اين كه مجيد جلالي پس از سالها فعاليت در اين تيم و استان، فولاد را ترك كرد.

پس از خداحافظي جلالي، حسين فركي به فولاد آمد تا هواداران انديشه كنند كه فركي قصد دارد افتخارات و موفقيت هاي خود در نفت تهران را اين بار در فولاد تجربه كند.

فركي به فولاد آمد با انديشه اي نو و تركيبي تازه تر....

رضا نوروزي كه رباط صليبي پاره كرده بود و موثرترين مهره تيم بود به علت همين مصدوميت فراموش شد هر چه قدر هم مسئولان فولاد وي را از خانواده تيم خود بدانند نوروزي از آنها ناراضي است و اين ناراحتي را در مصاحبه هاي اخير خود بيان كرد كه پس از مصدوميت فراموش شد و هيچ پيشنهاد كوچكي نيز به وي نشد. از طرف ديگر فولاد گاهي متناقض با نيازهاي خود عمل كرد.

فولادي كه در فصل گذشته در خط دفاع خود داراي ضعف هاي بي شماري بود به جاي برطرف كردن عمده نقاط ضعف خود در اين پست، يك گلر نه چندان قدرتمند از تيم نه چندان قوي ليگ به گروه دروازه بانان خود اضافه كرد حال آنكه سليمي با وجود جواني عملكرد خوبي در فصل گذشته داشت همين جذب يك گلر ديگر زمينه ساز بروز استرس براي يك گلر مي شود گلري كه در ذات داراي پست بسيار حساس و پر تنشي است.

از بحث گلر هم كه بگذريم فولاد نياز به يك اردوي تداركاتي قوي داشت اما نقل و انتقالات آن ها آن قدر طولاني شد كه ناچار شدند اردوي داخلي داشته باشند.

فولاد پتانسيل بالايي دارد بازيكنان بومي دارد كه سال ها حضور و زندگي در اين تيم را تجربه كرده اند.

فولاد سابقه حضور موفق در ليگ برتر و حتي كسب عنوان قهرماني را داشته است.

فولاد سرمربي توانمندي همچون فركي دارد كه در فصل گذشته نشان داد قدرت فني بالايي دارد.

فولاد با مشكلات مالي دست و پنجه نرم نمي كند و مثل اكثر تيم ها بدهكار نيست.

فولاد زير نظر افراد با تجربه اي مثل نعيم سعدآوي است كه سالها از نزديك با شرايط اين تيم آشنا هستند.

فولاد هواداران پرشوري دارد كه نگران شرايط تيم هستند اين ها همه نقاط مثبتي است كه براي ايده آل شدن يك تيم فاكتورهاي ارزشمندي است.

فاكتورهايي كه لازم است مسئولان اين تيم به آن تكيه كنند به شرطي كه اشتباهاتي به ظاهر كوچك را ناديده نگيرند و اجازه ندهند كه در كنار تلاش براي مقابله با حريفان خارجي درگير استرس و فشارهاي داخلي درون تيم شوند./مح
برچسب ها: فولاد ، فرکی ، جلالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار